PC router

Vlastimil Cudek vlasta at gity.cz
Wed Jun 12 11:44:07 CEST 1996

At 11:24 12.6.1996 +0200, you wrote:
> [...]

Pouzivam PC 486DX50 s EISA sbernici a dvemi 3C509 kartami jako router.
Jako soft vyuzivam standardni fce Linuxu, a na tomtez stroji beha i WWW,
DNS, FTP i e-mail server. Vse zvlada perfektne, a nejakou dobu routoval i
IPX, dnes uz jen TCP/IP.

Vse beha uz vice jak 4 mesice non-stop k plne spokojenosti.

                                        Vlasta
| Vlastimil Cudek              |                                  |
| I-net manager & Syst. admin. | WWW admin.                       |
|                              | addr.: Silesian university       |
| addr.: GiTy                  |        Bezrucovo nam. 6, Opava   |
|        Marianske nam.1, Brno |        Czech Republic            |
|        Czech Republic        | e-mail: cud20um at axpsu.fpf.slu.cz |
| tel: +42 5 43212378  fax: +42 5 43211036                        |