Vyvoj a filos.Internetu & BIG 38.

Petr Snajdr SNAJDR at student.vszbr.cz
Wed Nov 9 09:22:19 CET 1994

PS>Mam dojem, ze Vase predstava monitorovani provozu site je dost naivni.
PS>Neni pravdou, ze se sleduje stale vsechno a vsude a ze nad kazdym
PS>pocitacem je oko a ucho Velkeho Samana. Monitorovani zpravidla znamena

 :-)  To si nemyslim,ale jiz jsem koutkem ucha zaslechl neco o sitich
 kde je pripojen jeden uzivatel a presto je porad dost vytizena.
 Poznamenavam ze ono misto nepatri k tem s mene odbornou obsluhou
 a monitorovani provozuji take.Hmm,ale mate pravdu - zase tak hluboce
 do toho nevidim.

PS>pokud mozno permanentni sledovani jakychsi zakladnich charakteristik

PS>Jak by se Vam libilo, kdyby napr. Telecom umoznil komukoli nahlednout do

No pa proc hnet tak: adresa FTP neni taky prilis tajna(tech
anonymnich).Podobne vse ostatni.
Ale je to taky spis sporne.

PS>seznamu telefonnich cisel, na ktera jste volal za posledni mesic ? Mne
PS>tedy vubec ne.
PS>Supervisori se nezapominaji odhlasit :-)

Priklad ... :-))))

PS>Jedina cast, ve kterem se rozlisuje mezi studenty a ostatnimi je uplny
PS>zacatek, ve kterem u zamestnancu chybi omezeni na aktivity souvisejici s
PS>cinnosti na VSE. Podle meho soukromeho nazoru by se tu melo merit stejnym

PRESNE.
^^^^^^

PS>metrem pro vsechny (tak to alespon delame u nas).
PS>
PS>Pokud se Vam nelibi "privilegovane" postaveni spravcu, tak ja tedy
PS>nepovazuji za nedemokraticke, ze v autobuse smi kroutit volantem jenom
PS>ridic.

      :-)))

    Az tak to mysleno nebylo.

    Petr Snajdr