mget

Petr Skoda skoda at pleione.asu.cas.cz
Thu Jun 8 18:09:59 CEST 1995

On Thu, 8 Jun 1995, Rudisar Ladislav wrote:

> No ja bych o jednom klientu vedel - jmenuje se WSFTP32 ne WS_FTP32

Ja pouzivam ftptool pod X (ale je to na SunOS4.1.3 - pouziva to Open Look).
Tam si mohu zabarvit v rekneme adresari /add1 nekolik ikonek adresaru (treba
add1/add1.1, add1/add1.3 ...add1/add1.9) po copy to presune sakumprask.
Bohuzel nemuzu si dojit do podadresare napr add1/add1.3 a tam zvyraznit jen
neco
(jako to dela napr /usr/etc/restore ) ale neumi to ani takovy NC ! ;-)
Tedy umi to totez co NC4.0 nebo VC. po F5 (include files in subdirs)Yes.
 Takhle jsem si stahl vybrane diskety Slackware na jeden zatah.
zdroje jsou (byly ) na sunsite.unc.edu kdesi jako openlook
nebo  Xview nebo tak nejak - zkuste archie
S pozdravem Petr Skoda

(BTW meli jsme 10denni vypadek linky, takze kdo zkousel soubor Psychopati
z naseho ftp mel smulu. Ted uz to (snad) chodi. Takze se omlouvam za
rozpoutani afery a nasledne odmlceni)

*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 85201, l. 361      *
*  Stelarni oddeleni                          (0204) 857361, 857136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (02)   881611             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda at sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            aststel at csearn.bitnet     *