multiport serial boards

Juraj Panko Juraj.Panko at tuke.sk
Thu Jun 29 07:53:15 CEST 1995

			Dobry den netters !
According to Tomas Hnetila.
>  Schanim driver pro linux k WNIM+ 4 EXPANSION BOARD (vyrobce
> Microdyne).
>  Nemate nekdo zkusenosti s multiportovymi seriovymi kartami vhodnymi
> pro linux (alespon 4 prorty).
pokial ide o Vasu druhu otazku:
siahol som do svojho archivu a nasiel som tam toto:
Osmiportova karta Cyclades s drivery pod SCO BSD a Linux stoji myslim
okolo 6000 Kc.
 |     Petr Simek    petrsi at baloun.entu.cas.cz | petrsi at virgo.jcu.cz     |
 |             Biologicka Fakulta  Jihoceske University                  |
Zial, vzhladom na rozpoctove obmedzenia na nasej univerzite som nemal
moznost si ich vyskusat :-(dalej prevadzkujeme stare dobre SM 52-12 ktorych
spotreba energie ( + klimatizacia ) za rok stoji viac ako nove PC, ktore by
ich nahradilo (a este by "zostal" nejaky SPEC navyse) ....)

Zrejme ide o "dumb" kartu, takze ak budete po linkach hnat SLIP, alebo PPP
bude Vam uzierat CPU (ale pri dnesnych cenach procesorov by to nemal byt
problem).
					Dovidena
Juraj Panko
panko at ccsun.tuke.sk