HTML 3.0 jeste jednou

Vlastimil Cudek cud20um at fpf.slu.cz
Wed Nov 22 14:03:53 CET 1995

On Wed, 22 Nov 1995, Vysehradsky Jan - CIKS, l.599, 119sb wrote:

> Kolegove, poradte...
>
> hledam na WWW (nebo Gopheru nebo FTP) nejakou prirucku k HTML 3.0. Ja
> vim, ze jich je tam spousta, sam jsem jich uz videl mnoho, ale
> nejakou, kde by byla skutecne presne uvedena syntaxe vsech prikazu se
> vsemi parametry, od tech pro zacatecniky, az po ty nejslozitejsi,
>  tak takovou jsem jeste nevidel.

 No ja takovou dostal (v angl.) a je u nas na ftp : axpsu.fpf.slu.cz
(193.84.192.11) v adr. pub/documents/HTML/HTML3 , je ve formatu html.

> Stejne tak by me zajimaly i odkazy na stranky, kde by se snad dalo
> vycist neco o scriptech na prijimani dat z formularu na WWW (treba
> rovnou na jejich transformaci do nejake databaze).

 No a nejake informace okolo HTML (servery, klienti, podpurne programy
apod.) jsou v adr. pub/documents/HTML/Handbook , take ve formatu html.

> Za vsechny namety predem dekuji.
>
> Jan Vysehradsky

> Ing. Jan Vysehradsky
>
> Center of information and librarian services
> University of Economics
>                                                 W.Churchill sq. 4
>                                                 130 67 Prague 3
>                                                 Czech Republic
>
>                                                 tel.: +42-2-24095599
>                                                       +42-2-24217117

 Nas FTP server je pristupny take pres WWW na stejne adrese jak ftp, ale
na protu 8080.

                                          Vlasta
  |  Vlastimil.Cudek at fpf.slu.cz   Web & Syst. admin.       |
  |    tel.: +42-653-454255       Silesian university      |
  |      or: +42-653-454262       Opava, Czech republic    |
  | Home address   : Vlastimil Cudek                       |
  |                   Na hrazi 1730                        |
  |                   Hranice 753 01                       |
  |                   Czech republic                       |