Jeste k cestine [Re: Test]

Jiri Kuchta KUCHTA at dean.fee.vutbr.cz
Wed Oct 4 10:56:30 CET 1995

> Tohle je trochu zacarovany kruh. Dokud neni MIME (a cestina) dostatecne
> rozsireno, nemelo by se pouzivat. Ale proc vlastne zavadet podporu MIME a
> cestiny, kdyz to stejne nikdo nepouziva ?

Tak, tak. Ale jsou jeste lide, kteri tvrdi, ze MIME je nesmysl, kdyz
se da mailovat 8-bitove (tj. v ISO-latin2); typickym predstavitelem je
fakulta informatiky na brnenske univerzite (muni.cz).
Aby takove dopisy byly citelne, je nutno aby v jejich hlavickach byly
radky

(doufam, ze jsem se v zadnem pismenku neutnul)

Ovsem, kdyz se na jejich dopis udela reply, tak uz je to dle
nastaveni daneho maileru bud 8bit nebo quoted-printable.

> Jedinym resenim, ktere vidim, je zacit MIME alespon tu a tam stale casteji
> a casteji pouzivat a de facto si tak postupne vynutit jeho podporu u
> koncovych uzivatelu. Jinak se budeme porad tocit ve vyse uvedenem kolecku
> a psat bez hacku a carek...

Tak tak.

>     My se MIME nebojíme
>     My ho žerem! My ho jíme
>
> Preji vsem pekny den

Nápodobně.
    Jiří Kuchta

PS: Vývoj jde dále a jak si všímáte na dopisech kolegy Solnického, je
už několik pošťáků, které zvládají MIME i v hlavičkách  přesně dle
RFC1522 !

----
|Ing. Jiri Kuchta                                                  |
|Technical University of Brno                                      |
|Faculty of Electrical Engineering and Computer Science            |
|Department of Computer Science and Engineering                    |
|Bozetechova 2; CZ-61266 Brno                                      |
|tel: +42-5-7275-222           E-mail:  kuchta at fee.vutbr.cz        |
|     +42-5-43167-322                                              |
|fax: +42-5-41211141           Fido:    2:421/13.7                 |