Pravo a Internet (was Re: HotDog - HTML Editor)

Stanislav Koci bilbo at hobit.anet.cz
Thu Apr 11 10:42:49 CEST 1996

On Thu, 11 Apr 1996 09:41:58 +0200 you wrote:

>No to mne zajima. Tedy nikoli pro ucely zneuziti, ale z pohledu
>principu. To je uzus, ze je toto tema tabu, nebo je Inet svoboda, kde
>se muze vsechno? Jak je to vlastne se zakony (i nepsanymi) v Internetu?
>
>Pokud je pravda, ze se muze vsechno (krome pornografie v Nemecku...),
>co obecne neodporuje zakonum te ci one zeme (ale i tak si nese asi
>odpovednost kazdy sam), tak proc nemluvit i o "slabych mistech" atd?

Spatne pochopeno - Pavel Satrapa pise: "PRESTALI ROZESILAT NAVODY KE
ZNEUZIVANI SLABYCH MIST jakychkoli programu a systemu." s cimz
souhlasim. Je rozdil, kdyz napisi napr. ze AV u PKZIPu neni verohodna,
nebot to lze cracknout a nebo kdyz napisi AV u PKZIPu se da cracknout
tak, ze ... . Prvni informace je dulezita pro vsechny, co si mysleli,
ze je to neprustrelne a tudiz duveryhodne, druha informace jiz je
navodem a objevit by se asi v konferenci nemela. Pokud bych pouzil
prirovnani se zverejnenim kodu viru bylo by to mozna take jasnejsi
8-).

P.S. Bohuzel, musim zklamat vsechny pripadne zvedavce, PKZIP jsem
nedebugoval, takze navod poskytnouti neumim, nicmene AV opravdu neni
verohodne nebot to jiz rozlouskli jini.
Bye
Stan /\

Stanislav Koci			e-mail: bilbo at hobit.anet.cz