TCP maximum segment size a Win NT

Petr Simek petrsi at entu.cas.cz
Thu Feb 15 11:56:26 CET 1996

             nic ve zlem ^^^^^^^^^

>   [ ....]
>
> Mineni si rad poopravim, nicmene toto se mne nejevi jako problem, ktery
> by mel vznikat v souvislosti s Win NT. Pro pripojeni pres modemy je k
> dispozici Remote Access Server, kteremu fragmentace nevadi.

No mne neslo ani tak o modemy. Mate treba nekde ve firme, na fakulte nebo
jinde NT server a najednou se najdou penize na pripojeni pevnou linku. Pak
Vas tyhle problemy trapit zacnou. Budete mit na NT FTP, WWW a je nevim co
jeste umi a budete chtit aby to pouzivali i lide zvenci (u WWW to jinak
nema smysl) pak tenhle problem zacne byt aktualni.