max delka kabelu pro Fast Ethernet

Vojtech Vrba vv at dns.terminal.cz
Tue Oct 21 17:56:48 CEST 1997

> ani min. Jsem schopen najit nejake vytahy z norem, nebot se >touto
> problematikou zivim :-))
>
> Mate pravdu, nevim kde jsem vycetl tech 25m. Podrobnosti o standardu jsem
> nasel na:
> http://www.asante.com/Press/wpfast.html
>
> 25 metru jste si asi spletl s Gigabit Ethernetem, tam je ten segment
> opravdu kratsi.
>
> S pozdravem Tomas Hruby

tech 25 metru (pokud mne pamet neklame) je taky pro Fast, ale na
kabelazi kategorie 3. na kabelazi kategorie 5 muze mit normalni 10Mb
etehrnet segment az 150 metru.
takze je dulezity pouzivat kvalitni kabelaz.

s pozdravem

 Vojtech Vrba
 WAN admin of Terminal Bar: Internet Cafe, Prague
 Soukenicka 6, Prague 1
 e-mail: vv at terminal.cz
 mobil: 0603 429 015