Existuje cesky blacklist spammeru?

Pavel Janik ml. Pavel.Janik at inet.cz
Tue Dec 8 23:14:22 CET 1998

   From: "Petr Novotny" <Petr.Novotny at antek.cz>
   Date: Tue, 8 Dec 1998 17:23:15 +0100

Preji prijemny den,

   > existuje nekde cesky blacklist spammeru? Zatim pouzivam RBL, jenze to
   > je hlavne US-based spam. V posledni dobe se mi tu zacal mnozit spam z
   > domeny telecom.cz, rad bych filtroval i ten...

nevim o zadnem velkem. Ale pokud budete mit zajem mohu nekde vystavit
svuj, ktery v soucasne dobe cita neco kolem 20 domen ceskych a asi 110
jednotlivych email adres, ze kterych, nebo na ktere byva spamovano. A
verte, ze kazdym dnem se tento seznam rozsiruje. Nyni jiz ve svem
mailboxu mam denne max. tri ctyri spamy.
--
Pavel Janik ml.
Pavel.Janik at inet.cz