privatni IP adresy

Petr Simek petrsi at jcu.cz
Wed Mar 18 21:10:32 CET 1998

On Wed, 18 Mar 1998, Tomas TPS Ulej wrote:

> 1) 192.167.1.1 privatna siet skutocne nie je, ale ripe si ju vyhradil pre
> nejake interne testovaniaalebo nieco podobne, doporucujem:
>
>  whois -h whois.ripe.net 192.168
>
> to co sa zobrazi by malo uspokojit Vase poxybovanie o 192.168

Dobre - a co stim ? take ji blokovat ? Takovych nepouzitych siti
bude jeste halda. A co generuje ten zbytecny traffic ? - kdyz si nekdo
spusti traceroute a IP adresu si vycuca z prstu. Kdyz zablokuju
tri skupiny IP adres, jak si tim pomuzu kdyz ma na vyber z 2^32 ?

> 2) co Vam hovori zbytocny traffic, pustit si do siete nieco co skonci o pat
> hopov dalej je zbytocne sirenie paketov. Pripada mi to ako neprestavovat

Vzhledem k tomu ze tim nastavenim vyloucim zhruba 2^24 z 2^32 moznosti,
tak si myslim ze to nestoji za namahu.

|                             petrsi at jcu.cz                              |