Bezdrat pres Up-net ?

Jaroslav Lukesh lukesh at k-net.cz
Tue Aug 21 15:07:25 CEST 2001

|  JL> jen nektere veci jsem VIDEL a nestacil jsem se DIVIT. Takze si
|  JL> myslim,
|
| Pokud nereknete presne, co jste videl, je vase informace na nic. Je
| spousta lidi co videla UFO a presto se po prozkoumani ukazalo, ze je to
| mrak. Zalezi co jste videl a co jste si domyslel.

VIDEL jsem vystup softu co ocuchava a vyhodnocuje vsechny pakety co lezou
po dratu - bohuzel jenom na chvilku a bez moznosti osahani. Trideni podle
druhu sbiranych informaci (specificke pripony souboru ci retezce v URL),
objem dat pro ten konkretni soubor, odkud, kam a cas.

Jen na zaklade tohoto sledovani v belgii bylo zazalovano 1000
nejaktivnejsich empetrojkaru.

Zdravi

                   Jaroslav Lukesh, K-net
http://www.k-net.cz            computer hardware and software
Multimedia, Networking, Communications, Windows terminals, NC
Winmodems, Winprinters, Winscanners, etc. are not supportable
under linux[...] In the United States it is illegal to sell a
linux distribution that supports these devices.
			 Linux + Windows HOWTO v0.1.0 1999-11-04