zistovanie problemov na sieti

Pavol Svorc svorcp at pp.internet.sk
Fri Oct 5 06:36:05 CEST 2001

Mam teda nejaku moznost ako zistit nejaky problem na sieti ak
tam je len jednoduchy switch?
Aky _konkretny_ sw pouzit napr. pod windowsy? Laicky si to
predstavujem ako nieco co sa nainstaluje na stroj na jednom konci
siete (ako server)  a ked pridem k problemovej stanici tak to skusi
(klient) nejak "premerat" tu trasu k servru a vypisat nejake
statistiky.
Neviem ci to co som prave napisal je vobec mozne, t.j. ci to ma
nejaky prakticky zmysel ked to pojde cez kaskadu hubov a
switchov. Ako sa to robi vo velkych sietiach alebo uz kazdy
pouziva len menezovatelne prvky?
P.Svorc