Návrat na titulní stranu webu Aktuální číslo   Aktuální číslo
17/99
vyšlo ve středu
1. září 1999
     
   

Živě  Denní 
 zprávy 



Předplatné 
Mediainfo 99 
Redakce 
Bulletin 
Inzerce 99 
Tiráž 
 

e-line
Máte problém
s vaším počítačem?

Obsahy čísel

1234
5678
9101112
13/14 15/16
17 181920
21222324

Starší ročníky

Computer Press

 Knižní produkce 

 Computer Design 
 Connect! 
 GEOinfo 

 Vltava 

... zpět na Mediainfo

Ceník a formáty inzerce

Ceník inzerce pro rok 1999

Ceny za černobílé provedení inzerce jsou o 10 % nižší než ceny barevné inzerce; na obálky je možné pouze barevné provedení.

Slevy a provize
Inzerent může uplatnit následující slevy za opakované zveřejnění inzerátu:

5 opakování 5 %
10 opakování 10 %
15 a více opakování 15 %

Slevy a provize se sčítají v rámci všech titulů z produkce vydavatelství Computer Press. Detailnější dotazy vám zodpoví naši obchodní manažeři. Slevy nejsou převoditelné do dalšího kalendářního roku.

V případě dlouhodobé objednávky je nutné před uzávěrkou každého čísla vyrozumět inzertní oddělení o případné změně podkladů inzerce do tohoto čísla a o způsobu dodání nových podkladů

Plnou agenturní provizi 15 % lze přiznat pouze při naprosto kompletní a včasné dodávce inzerce ve formě filmů.

Příplatky a storna
Příplatek za speciální umístění inzerátu uvnitř časopisu (např. bezprostředně ke článku) činí 20 % ze základní ceny.

Zrušení objednané inzerce:

po uzávěrce objednávek inzerce 50 % z ceny
po uzávěrce dodání předloh 100 % z ceny

Pokud není možné vinou zadavatele dodané podklady použít ke zveřejnění (opožděné dodání, špatný formát, parametry apod.), vydavatel může vyžadovat zaplacení plné ceny inzerátu, a to i v případě, že inzerát nebude v příslušném termínu uveřejněn. Při opožděném dodání podkladů v digitální podobě neručí vydavatel za chyby v inzerátu a nemůže zaručit jeho zveřejnění.

Speciální inzertní sekce
Speciální inzertní sekce vychází k každém čísle časopisu a dává možnost inzerovat na ploše o rozměru čtvrt strany za cenu 6 000 Kč. Inzerent však na rozdíl od běžné inzerce nemá možnost nárokovat speciální umístění a slevy za opakování. Rozměr inzerátu 93 × 132 mm je předepsán a nelze jej měnit.

Podklady
Podklady mohou být dodány v digitální podobě nebo na filmu. Vydavatel upřednostňuje dodání podkladů na filmu.

V případě dodání podkladů v digitální podobě je bezpodmínečně nutné dodržet stanovené termíny. Zadavatel platí cenu osvitu a případného nezbytného grafického zpracování dle platného aktuálního ceníku grafického studia firmy Computer Press.

Podklady dodané v digitální podobě musejí být pro počítače PC v některém z následujících formátů:

V případě dodání podkladů v digitální podobě je bezpodmínečně nutné dodržet stanovené termíny. Zadavatel platí cenu osvitu a případného nezbytného grafického zpracování dle platného aktuálního ceníku grafického studia firmy Computer Press.

Podklady dodané na filmech musejí splňovat následující vlastnosti:

  • filmy pozitivní emulzí dolů
  • film(y) musejí mít ožezové značky, pasovací značky, označení jednotlivých barevných separací (CMYK)
  • hustota polotónů: 150-160 lpi, doporučená hustota tiskového rastru: 2 450 dpi
  • není-li k vícebarevné inzerci dodán cromalinový nebo kvalitativně adekvátní barevný náhled, redakce neručí za nesoulady v barevnosti tištěné podoby inzerátu

Zpět nevyžádané podklady se nevracejí.

Invexový speciál
Číslo 19 bývá každoročně vydáváno v nákladu 100 000 a rozdáváno zdarma na výstavě Invex computer. Ceny inzerce jsou dvojnásobné oproti běžným tabulkovým cenám.

Základní podmínky inzerce
Vydavatel přijímá inzeráty výhradně na základě písemné objednávky. Objednávka musí obsahovat následující údaje:

  • termín zveřejnění a číslo Computeru, v němž má inzerát vyjít
  • specifikaci barevnosti, rozměrů a eventuelně umístění inzerátu
  • případnou žádost o uplatnění slev podle platného ceníku Computer Press
  • cenu inzerátu
  • formu a termín dodání podkladů vydavateli (podklady mohou být přiloženy)

Pokud na písemné objednávce není specifikován termín uveřejnění, umístí vydavatel inzerát v nejbližším možném termínu. Reklamovat inzerci je možno písemně do deseti dnů od uveřejnění. Pokud na objednávce není uveden termín zveřejnění, umístí vydavatel inzerát v nejbližším možném termínu.

Požadavky na nestandardní rozměry inzerce a na vkládání vlastních prospektových příloh konzultujte prosím předem s našimi obchodními manažery v Praze, Brně, Ostravě nebo Bratislavě.

... zpět na Mediainfo

 
 
Mobility - měsíčník o mobilní komunikaci Časopis Mobility o mobilní komunikaci se zaměřením na přenosné počítače, mobilní telefony a digitální fotoaparáty vychází jednou měsíčně na 32 stranách spolu s časopisem Computer. Poprvé 18. ledna!