HOME

 

 

 

 

Vaše nejčastější otázky

1/ Jaké jsou ceny mobilních telefonů nabízených v prodejní síti spol. EuroTel?
Podrobné ceny obsahuje aktuální nabídka mobilních telefonů EuroTel GSM Global a EuroTel T!P.


2/ Jaké jsou ceny za volání (a další služby) účtované společností EuroTel?
Podrobné ceny obsahuje nabídka služeb EuroTel GSM Global a EuroTel T!P TOP a EuroTel T!P 60.

3/ Jaké je současné pokrytí signálem pro EuroTel GSM Global?
V současné době je pokryto signálem EuroTel GSM Global cca 93 % populace ČR. Pokrytí se stále rozšiřuje.


4/ Jaké je současné pokrytí signálem pro EuroTel T!P (NMT)?
V současné době je pokryto cca 98% území ČR (telefony s výkonem 8W) a pokrytí se stále rozšiřuje.

5/ Jaké území (kolik procent obyvatelstva) hodlá v budoucnu společnost EuroTel pokrýt a kdy to bude?
EuroTel má v úmyslu trvale zvyšovat v obou systémech současné pokrytí tak, aby v co nebližší době maximálně vyhověl požadavkům svých zákazníků. Společnost EuroTel chce pro Vás - naše zákazníky dosáhnout přibližně 90-95% pokrytí v obou systémech v časovém horizontu 2 let.


6/ Kolik mám na SIM kartě jednotek?
Standardní SIM karta
SIM karta neobsahuje žádné jednotky. Jsou v ní obsaženy nezbytné identifikační údaje o zákazníkovi a další technická data. SIM karta se vkládá do mobilního telefonu a umožňuje jeho spojení v celulární síti Eurotel GSM Global. Spolu se SIM kartou Vám budou přidělena čísla PIN a PUK (tato čísla umožňují aktivování Vaší vlastní SIM karty a zabraňují jejímu zneužití cizími osobami).

GO karta
Po nabití speciálním GO kupónem, obsahuje jednotky. GO karta je speciální karta obsahující čip, který uchovává informace o čísle Vašeho mobilního telefonu a o aktuální zůstatkové částce na Vaší GO kartě. GO karta se vkládá do mobilního telefonu a umožňuje jeho spojení v celulární síti EuroTel GSM Global. Spolu s GO kartou Vám také budou přidělena čísla PIN a PUK (tato čísla umožňují aktivování Vaší vlastní GO karty a zabraňují jejímu zneužití cizími osobami). Další informace naleznete v Návodu na služby GO.

7/ Je možné zakoupit mobilní telefon pro používání sítě EuroTel GSM Global v zahraničí a používat v něm SIM kartu společnosti EuroTel?
Ano, možné to je. Kupujícímu však doporučujeme pečlivě vybírat typ mobilního telefonu tak, aby později nezjistil, že mu tento přístroj neumožní využívat všechny funkce, které nabízí síť EuroTel GSM Global. Mobilní telefony GSM nevyžadují národní homologaci, pouze však za předpokladu, že jsou schváleny v příslušných dokumentech MoU (sdružení operátorů GSM).

8/ Vykupujete staré, používané telefony?
Výkup (případně opětovný prodej) použitých přístrojů není nabízen v přímých distribučních místech spol. EuroTel, lze se však informovat u jednotlivých autorizovaných dealerů, kteří mohou mít tuto službu ve své nabídce.


9/ Nabízí EuroTel možnost výměny přístroje Eurotel T!P za přístroj EuroTel GSM Global?
Tato služba zatím není nabízena.

10/ Je možné nějakým způsobem používat T!P přístroje v síti Eurotel GSM Global (úprava, apod.)?
Není to možné. V nabídce T!P i GSM Global je nutné používat odlišné telefonní přístroje
.

11/ Kde se dozvím telefonní čísla jiného uživatele mobilního telefonu společnosti EuroTel?
Zavolejte Oddělení péče o zákazníky společnosti EuroTel - z mobilního telefonu *11 (zdarma), zelená linka 0800 1 80011, (+42) 02/ 6701 6701 (lze volat i ze zahraničí).


12/ Jak dlouho bude ještě v provozu síť T!P?
Existující síť T!P může zůstat v provozu v podstatě neomezenou dobu. Současné kvalitní pokrytí i kapacita bude nadále rozšiřována podle požadavků našich zákazníků. Příkladem toho jsou ostatní země, kde dnes dochází k běžné koexistenci několika různých systémů. Každý z nich nabízí zákazníkům rozdílné výhody a je na zákazníkovi, který si vybere.

13/ Ve kterých státech mohu volat mimo území České republiky?
Se všemi zeměmi, kde funguje síť GSM Global a které jsou pro naše zákazníky zajímavé, uzavírá společnost EuroTel propojovací dohody, které umožní našim zákazníkům používat jejich SIM karty v těchto státech (podmínkou je pokrytí území, kde se nacházíte, signálem daného operátora). Bližší informace viz. roaming.


14/ Co mám dělat, když mi byla odcizena má SIM karta?
Zavolejte neprodleně Oddělení péče o zákazníky společnosti EuroTel - z mobilního telefonu *11 (zdarma), zelená linka 0800 1 80011, (+42) 02/ 6701 6701 (lze volat i ze zahraničí). Vaše telefonní číslo bude, po Vaší identifikaci, dočasně odpojeno a budete informováni, jak postupovat dále.


15/ Je možné zneužití mobilních telefonů?
V síti T!P zavedl EuroTel proti těmto případným aktivitám účinná opatření - implementace ochranných systémů SIS a používání PIN kódů. Síť EuroTel GSM Global je chráněna také, a to pomocí nejmodernějších bezpečnostních systémů.

16/ Jaké telefony fungují se službou GO?
Přesný seznam telefonů nabízených společností EuroTel , které fungují s kartou GO, naleznete v nabídce " S GO kartou fungují".

17/ Je možné se pomocí mobilního telefonu připojit k Internetu ?
Tato možnost existuje v síti GSM Global. Podrobný popis, jak se připojit, a jaké zařízení je nutno použít naleznete v nabídce Mobile Internet.

18/ Jakým způsobem lze uskutečnit datové a faxové přenosy v síti GSM Global?
Přesné informace naleznete v nabídce
Datová služba a Faxová služba.

19/ Co je to DUO karta?
DUO karta jsou dvě speciální karty SIM se stejnými uživatelskými a identifikačními čísly. Zákazník může v tomto případě použít stejné volací číslo pro svůj kapesní telefon a radiophone Blaupunkt. Podrobnější informace naleznete v nabídce karta DUO.


20/ Jaké výhody má nová služba T!P?
T!P je nový obchodní název pro mobilní síť NMT 450 (dříve EuroTel Classic). V jejím rámci jsou nabízeny nejvýhodnější sazby volání po území ČR. Podrobnější informace naleznete v nabídce T!P TOP a T!P 60.

21/ Je vždy nutno provádět změnu služeb písemně?
Vybrané změny služeb lze provádět nejen písemně, ale též telefonicky - buď pomocí Hlasového informačního systému a nebo při hovoru s pracovníkem Oddělení péče o zákazníky. Zavolejte Oddělení péče o zákazníky společnosti EuroTel - z mobilního telefonu *11 (zdarma), zelená linka 0800 1 80011, (+42) 02/ 6701 6701 (lze volat i ze zahraničí). Podmínkou pro provedení telefonické změny je znalost vašeho Identifikačního čísla (které Vám bylo sděleno v doporučeném dopise).


22/ Co znamená splatnost faktury?
Splatností faktury se dle Obchodního zákoníku, kterým se řídí Smluvní podmínky společnosti EuroTel, rozumí datum, do kdy musí dojít k připsání platby na účet adresáta.

23/ Pokud mi nepřijde faktura, co mám udělat?
EuroTel fakturu vystaví, samozřejmě i odešle, ale nemůže ručit za to, že pošta fakturu doručí.. Informaci o tom, zda byl účet vystaven a na jakou částku, můžete získat v Oddělení péče o zákazníky. Zavolejte Oddělení péče o zákazníky společnosti EuroTel - z mobilního telefonu *11 (zdarma), zelená linka 0800 1 80011, (+42) 02/ 6701 6701 (lze volat i ze zahraničí), rovněž můžete požádat u našich operátorů o zaslání opisu příslušného daňového dokladu.

24/ Jak se dají faktury zaplatit?
Nejefektivnějším způsobem platby je platba inkasem z účtu, u které máte možnost zvolit inkaso s limitem nebo inkaso bez limitu (limit Vám zajistí, že z Vašeho bankovního účtu nebude vyinkasována částka vyšší než zvolený limit). Dalšími způsoby platby je platba bankovním převodem nebo možnost platit účty poštovní poukázkou. Bankovní spojení EuroTelu Praha, spol. s r.o. - Živnostenská banka Praha 1, č. účtu 500114004/0400.


25/ Proč mi neposíláte k faktuře výpis hovorů?
Podrobný výpis hovorů není součástí faktury, je to volitelná služba, kterou si zákazník může nechat zavést za poplatek (i na telefonickou žádost).

26/
Nenalezli jste zde odpověď na Vaši otázku?
Kontaktujte společnost EuroTel Praha na e-mailové adrese info@eurotel.cz.











Copyright EuroTel Praha spol. s r.o.