HOME
logo EuroTel

 

 

 

 

Platba inkasem z účtu

Výhody zavedení inkasa s limitem

používáte moderní a efektivní formu bezhotovostního placení.
máte kontrolu a přehled o výdajích za používání Vašeho mobilního telefonu.
máte možnost si u společnosti EuroTel Praha stanovit limit zajišťující, že
z Vašeho bankovního účtu nemůže být za provoz telefonu odečtena částka vyšší, než je stanovený limit.
nemusíte se starat o placení účtů za mobilní telefon.
vyvarujete se odpojení Vašeho mobilního telefonu z důvodu nezaplacení účtu.
ušetříte svůj čas a peníze.

 

Podmínky pro platbu inkasem z účtu:

máte-li na jednom účtu (jeden kód zákazníka) u společnosti EuroTel Praha více telefonů, platba inkasem platí pro všechny telefony.
při nedostatečném finančním krytí na Vašem bankovním účtu nejste zbaveni povinnosti účet za služby společnosti EuroTel Praha zaplatit.


Postup pro stanovení limitu:

inkasní limit si stanovujete u společnosti EuroTel Praha na "Žádosti o zavedení platby inkasem z účtu" .
minimální výše limitu je 2 000 Kč na každý Váš kód zákazníka u společnosti EuroTel Praha. Limit musí být uveden na celé stokoruny.
pokud částka za provoz Vašeho telefonu za jedno zúčtovací období překročí Vámi stanovený limit, obdržíte účet s poznámkou:"Smluvní limit překročen - účet neuhrazen!".V takovém případě nebude vyúčtovaná částka za dané zúčtovací období z Vašeho bankovního účtu odečtena a účet je nutno v plné výši uhradit bankovním převodem nebo složenkou.
inkasní limit je možno změnit na základě Vaší písemné žádosti zaslané na Oddělení péče o zákazníky.

Pokyny pro zavedení platby inkasem s limitem:

Váš bankovní účet zpřístupníte pro inkaso bez omezení nebo s inkasním limitem shodným nebo vyšším, než je Vámi stanovený limit u společnosti EuroTel Praha.
požádáte svou banku o "Potvrzení o otevření účtu pro inkasní platbu" ve prospěch účtu společnosti EuroTel Praha.
vyplněnou žádost a potvrzení z banky zašlete poštou nebo faxem na Oddělení péče o zákazníky.

 

Další informace o inkasu:

faktura za zúčtovací období, ve kterém požádáte o zavadení inkasa, bude hrazena inkasem, pokud bude žádost doručena do společnosti EuroTel Praha nejméně 7 pracovních dní před koncem daného zúčtovacího období.
způsob úhrady účtů inkasem umožňuje rovněž zůčtování zálohových plateb požadovaných společností EuroTel Praha dle platného ceníku služeb.
účty hrazené inkasem jsou opatřeny poznámkou "Neplaťte, placeno bezhotovostně".
pokud obdržíte pravidelné vyúčtování za provoz mobilního telefonu bez této poznámky, znamená to, že platba inkasem Vám bude zavedena až od následujícího účtovacího období (v tomto případě zaplaťte účet složenkou nebo bankovním převodem).
v případě změny čísla Vašeho bankovního účtu pro platbu inkasem oznamte nejméně 7 pracovních dní před skončením zúčtovacího období tuto změnu písemně společnosti EuroTel Praha spolu s doručením nového "Potvrzení o otevření účtu pro inkasní platbu" z Vaší banky.
úhrada poskytnutých služeb inkasem z účtu neomezuje Vaše právo účet reklamovat, pokud budete mít námitky k jeho výši.
zrušení platby inkasem z účtu musí být oznámeno společnosti EuroTel Praha nejpozději 7 pracovních dní před koncem zúčtovacího období, za něž má být platba naposledy provedena.Způsob úhrady se Vám pak automaticky změní na úhradu prostřednictvím poštovní poukázky, která bude přiložena k Vašemu účtu. Tento způsob úhrady může být na Vaší žádost změněn na bankovní převod.

 

Potřebujete vědět víc:

v případě jakýchkoliv dotazů kontaktujte Oddělení služeb zákazníkům každý den po dobu 24 hodin na telefonních číslech 02/6701 6701 nebo *11 (z mobilního telefonu) a na faxovém čísle 02/6701 6733, *11(z mabilního telefonu) nebo
0800 180011 (zelená linka) a na faxovém čísle 02/6701 6733.

 

Písemné žádosti zasílejte na adresu:
EuroTel Praha, spol. s r. o.
Oddělení služeb zákazníkům
Sokolovská 855/225
P.O. Box 49
19000 Praha 9, Česká republika














Copyright EuroTel Praha spol. s r. o.