VAŠE NEJČASTĚJŠÍ OTÁZKY

HOME

  1. Jaké jsou ceny mobilních telefonů nabízených v prodejní síti spol. EuroTel?
  2. Jaké jsou ceny za volání (a další služby) účtované EuroTel?
  3. Jaké je současné pokrytí signálem pro EuroTel GSM Global?
  4. Jaké je současné pokrytí signálem pro TIP (NMT)?
  5. Jaké území (kolik procent obyvatelstva) hodlá v budoucnu společnost EuroTel pokrýt a kdy to bude?
  6. Kolik mám na SIM kartě jednotek?
  7. Je možné zakoupit mobilní telefon pro používání sítě EuroTel GSM Global v zahraničí a používat v něm SIM kartu společnosti EuroTel?
  8. Vykupujete staré, používané telefony?
  9. Nabízí EuroTel možnost výměny přístroje TIP za přístroj EuroTel GSM Global?
  10. Je možné nějakým způsobem používat TIP přístroje v síti Eurotel GSM Global (úprava, apod.)?
  11. Kde se dozvím telefonní čísla jiného uživatele mobilního telefonu společnosti EuroTel?
  12. Jak dlouho bude ještě v provozu síť TIP?
  13. Ve kterých státech mohu volat mimo území České republiky?
  14. Co mám dělat, když mi byla odcizena má SIM karta?
  15. Je možné zneužití mobilních telefonů?
  16. Jaké telefony fungují se službou GO?
  17. Je možné se pomocí mobilního telefonu připojit k Internetu ?
  18. Jakým způsobem lze uskutečnit datové a faxové přenosy v síti GSM Global?
  19. Co je to DUO karta?
  20. Jaké výhody má nová služba TIP?
  21. Je vždy nutno provádět změnu služeb písemně?
  22. Co znamená splatnost faktury?
  23. Pokud mi nepřijde faktura, co mám udělat?
  24. Jak se dají faktury zaplatit?
  25. Proč mi neposíláte k faktuře výpis hovorů?
  26. Nenalezli jste zde odpověď na Vaši otázku?



Copyright EuroTel Praha spol. s r. o.