Logo Intervalu.cz - návrat na úvodní stránku
Zveřejněno: 22.12.1998, 5:57:17
Zpravodajství
Z domova
Ze světa
Počítače
Internet
Jiné servery dnes
Věda a technika
Styl
Kultura
Ostatní témata
TV program
Počasí
Archív článků
Napište nám
Tým serveru
Reklama u nás
Statistika přístupů
Vaše dopisy

Chcete vědět o nových článcích na serveru?

Interval.cz je především zpravodajským serverem o jehož obsah se v převážné míře pravidelně stará několik redaktorů, kteří se osobně nikdy nesetkali. Přináší na jedné straně krátké aktuální zprávy z domova a ze světa, komentáře událostí, a na druhé straně plnohodnotné články z mnoha oblastí jako je internet, počítače, věda a technika, kultura apod.
Původní myšlenka serveru Interval.cz byla pravidelně upozorňovat čtenáře na aktualizovaná místa na českém internetu a přinášet odkazy na zajímavé webové stránky. Dnes je server Interval.cz zpravodajským serverem, dosáhl konečně své dnešní podoby, ale najdete na něm i náznaky původní myšlenky - upozorňovat na aktualizované stránky českého internetu.
Interval.cz - zpravodajský server
Internet
Mobil server se ostře ohrazuje proti článku Daniela Dočekala!

Pokud alespoň trochu brouzdáte po navštěvovaných českých serverech, tak vám nemohl ve Světě namodro uniknout kritický článek Daniela Dočekala s názvem Lhát je přece normální. Mr.Linx jde příkladem, ve kterém tento šéfredaktor a technický ředitel M.I.A nepravdivě napadá systém pro bezplatnou výměnu reklamních bannerů Mr.linx. V článku jsou podobně rozebrány tyto "údajné" chyby Mr.linxe (zkráceno):

  • Vznikly pochyby, zdali je poměr výměny 1:1 skutečnou výhodou oproti konkurenci.

  • Bannery se i přes ujištění Mr.linxe zobrazují i na spodní části stránky a ne na vrcholu, kde je shlédne každý uživatel.

  • Ne všechny servery, které jsou uvedeny na úvodní stránce Mr. Linxe v levém sloupci s titulkem "Jste v té nejlepší společnosti" jsou skutečným členem systému. Jako příklad zde uvedl například server Živě a spoustu dalších.

  • Mr.linx není unikátní oproti konkurenci tím, že u něj není identifikace sama sebe, která je například u bannerů systému Billboard.cz

  • Linx nemá u svých bannerů unikání ALT tag - jako příklad byl uveden Mobil server. Rovněž popisek pod bannerem, který je již delší dobu na Billboardu.cz neexistuje.

  • Kritika uživatelského rozhraní.

    Vyjádření serveru Interval.cz
    Náš server Interval.cz je uživatelem systému Lin(x) již delší dobu a všechny zde uvedené chyby jsou nepravdivé! Poměr výměny bannerů 1:1 (a který bývá o ještě o trochu lepší - pak se samozřejmě vyrovná) je skutečně výraznou výhodou oproti konkurentům, které většinou nabízejí zobrazovaní poměr 1:2 (váš banner/cizí banner).

    Dále se bannery nezobrazují na koncích stránek, kde jsou někdy bezcenné, ale skutečně se většinou dodržuje zobrazování bannerů Mr.Linxe na horní části stránky. Každý uživatel systému si to může přece pohodlně zjistit. Toto pravidlo umístnění koneckonců dodržujeme i my!

    Všechny servery, které jsou uvedeny na úvodní stránce Mr.Linxe ve sloupci "Jste v té nejlepší společnosti" jsou skutečně členy systému. Dali jsme si tu práci a prohledali tyto všechny servery a banner Mr.Linxe jsme nenašli pouze na serverech Direkta a MůjWeb. Je ovšem možné, že tyto reklamní pruhy se prostě nezobrazují z důvodu, že mají vyprodané reklamní místo nebo proto, že jsme je prostě nenašli. Podle Mobil serveru jsou všude, kromě MůjWeb, o jehož setrvání v systému se z důvodu velkého zatížení rozhoduje, a pro který musel systém Linxe rozeslat každý den kolem 200 000 reklamních pruhů.

    Ano, je pravda, že Mr.Linx nemá zatím unikátní ALT popis na všech serverech, je pouze na testovacích serverech. ALT text by měl ale být podle informací zaveden od Nového roku na všech serverech členů, stejně jako unikátní popisek pod bannerem. Systém Billboard jej sice má, ale pouze k tomu, aby tímto popiskem propagoval sám sebe.

    Pokud Daniel Dočekal kritizoval uživatelské rozhraní a přitom sám ve svém článku uvedl, že toto nové rozhraní vůbec neviděl a přesto se k němu negativně vyjádřil, tak vůbec nevím, proč se o tom zmiňoval, nebo proč si toto tvrzení ihned neověřil.
    A že Mr.lin(x) neodpovídá na -emaily narozdíl od Billboardu okamžitě? To není pravda, Mr.Lin(x) na mé dotazy vždy odpověděl do 24 hodin, zatímco samotný Daniel Dočekal, kdy jsem se jej před dvěma měsíci ptal pomocí emailu na podmínky spolupráce v oblasti psaní článku ve Světě Namodro, se nenamáhal ani neodpovědět. Prostě, kdo s čím zachází, tím také schází.
    Navíc, podle informací Mobilu se DD nenamáhal ani po opakovaných žádostech tento svůj kritický a nepravdivý článek jakkoli upravit nebo snad dokonce uvést na pravou míru.

    Mobil server, který spolupracuje s ClarkNet Projektem ohledně testování nových HTML kódů včera večer zveřejnil ostrou kritiku tohoto jednání Daniela Dočekala, který podle nich potřeboval okamžitě, během několika minut, napsat "akční" článek. No, jak se vidět z reakce Mobil.cz serveru, asi se mu to podařilo. Ráznou odpověď Mobil serveru si na článek přečtěte zde a udělejte si na celou věc svůj vlastní názor.

    Miroslav Kučera
    Autor je šéfredaktorem serveru Interval.cz

  • Interval.cz - zpravodajský server pro Vás - denní aktualizace

    | Zpravodajství | Z domova | Ze zahraničí | Počítače | Internet | Jiné servery dnes | Věda a technika | Styl | Kultura | Ostatní témata | Televizní program | Počasí | Archív článků | Napište nám | Tým Intervalu.cz | Reklama u nás | Statistika přístupů | Napsali jste nám |