-- iDnes  

-- Český Amazon  
Český Amazon - nakupujte se slevou!

Advertising Management by IP Netvertising

  Katalog
- přidat/aktualizovat firmu
- hlavní strana
- úvod


Portál

Inzerce zde
Kontakty
O nás
Reference
Napsali o nás
Tiskové zprávy

Neplatiči
Napište nám!
 
Zaregistrujte se
Chcete mít přehled o novinkách na našich serverech? Čekáte na nové informace na našich stránkách? Stačí, když vyplníte formulář a pravidelně vám budeme zasílat vyžádané informace.
Mám zájem o ...
- zaslání aktuálního katalogu
- předplatné dalších vydání
Zavolejte nám!
Nevíte si rady, máte jakýkoliv dotaz? MODRÉ STRÁNKY
jsou tu pro vás!
tel.: (02) 6126 2442
Ikona pro vás!
Pokud vám naše stránky pomohly najít hledanou firmu či informaci, budeme velmi rádi když na nás upozorníte ...!
Počítačové Fórum ´99
Pod záštitou II. ročníku kampaně Březen - měsíc Internetu se uskutečnil ve dnech 15. - 18.3. první ročník veletrhu informačních technologií na internetu Počítačové Fórum '99 Pokud vás zajímá závěrečná zpráva z veletrhu ...
APO
Jako člen Asociace poskytovatelů obsahu sítě internet (http://www.apo.cz) vás srdečně zveme na domovské stránky APO. Stanete se i vy členem APO?
Reklama
Nejen na našich webech WWW STRÁNKY, MODRÉ STRÁNKY a ČESKÝ AMAZON, ale i na zajímavých serverech interSEIF či Unie vydavatelů si u nás můžete objednat reklamu. Seznamte se v případě zájmu s aktualním ceníkem reklamy.

Hledej :
  Tip: klíčová slova pište s diakritikou ...
Nové adresy ~ Aktuálně ~ Víte, že... ~ Články
 
Stručná závěrečná zpráva prvního veletrhu informačních technologií na internetu

Základní informace

Termín
Virtuální veletrh proběhl v rámci kampaně Březen – měsíc Internetu ve dnech 15. – 19.3. 1999, k dispozici byl návštěvníkům ještě ve dnech 20. a 21.3.1999.

Místo
Na adresách http://www.stranky.cz a http://forum.stranky.cz.

Pořadatel
Agentura Modré stránky s.r.o.

Partneři veletrhu
Hospodářský a podnikatelský týdeník Profit
Kampaň Březen – měsíc Internetu
Konference Internet ve státní správě a samosprávě ISSS ´99 – přímý přenos konference byl součástí doprovodného programu veletrhu
Česká tisková kancelář – speciální zpravodajství zaměřené na IT
Hospodářská komora ČR – veletrh byl konán v úzké spolupráci s HK ČR
Český rozhlas – přímé vysílání během veletrhu bylo součástí doprovodného programu

Obchodní informace

Vystavovatelé
Veletrhu se zúčastnilo celkem 116 firem vlastním stánkem, včetně partnerů a firem zúčastněných jinou formou to bylo celkem 122 aktivních subjektů. Z vystavovatelů jmenujme například A&A, Autodesk, DTP Studio, NOVELL – Praha, OKI Systems, Olympus C&S, PJsoft, PVT, Sdružení pro informační společnost SPIS, Software602, UTAX Bürosysteme, Vikomt CZ apod.

Nomenklatura
Veletrh byl rozdělen do 7 pavilonů podle zaměření a v jednotlivých pavilonech našli návštěvníci určitý počet stánků (některé firmy se mohly samozřejmě zařadit podle exponátů do více pavilonů):

Hardware (55), Software (75), Ucelená řešení informačních systémů (33), Telekomunikace (22), Kancelářské vybavení (12), Služby (61) a Počítačová a odborná literatura (13).

Doprovodné služby

Deník Počítačového Fóra
Aplikace umožňující vystavovatelům publikovat do veletržního deníku různé zajímavosti ze své expozice či doplňující informace o právě probíhajících akcích, slevách, speciálních nabídkách apod. Během veletrhu bylo publikováno 34 článků.

Tiskové středisko
Rovněž aplikace umožňující firmám publikovat, tentokráte tiskové zprávy pro novináře, k dispozici ale byly zprávy i návštěvníkům. Celkem publikováno 42 tiskových zpráv.

Pokec a Obchodní jednání
Dvě aplikace pro on-line komunikaci, tzv. chat, jeden pro veřejně přístupnou komunikaci, Obchodní jednání potom jako aplikace pro uzavřenou firemní komunikaci se vstupem na heslo zvolené vystavovatelem. Možnost provozu firemní komunikace využilo 25 firem.

Doprovodné soutěže

EXPO Počítačového Fóra
Soutěž o nejlepší exponát v každé ze sedmi kategorií, kterou hodnotila nezávisle na sobě odborná porota složená z redaktorů a publicistů - Bahenský Zbyšek - nezávislý publicista, Falta Antonín - redaktor deníku Právo, Palyza Jiří - šéfredaktor časopisu CHIP, Pelikánová Jana - šéfredaktorka časopisu PCWorld, Taschner Karel - šéfredaktor časopisu Computerworld. Vítězi v jednotlivých kategoriích se staly exponáty:

  • Hardware – Hmatové čtecí zařízení Thymus, vystavovatel BRAILCOM, o.p.s.
  • Software – InfoMapa 6.0, vystavovatel PJsoft s.r.o.
  • Ucelená řešení informačních systémů – WAK INTRA, vystavovatel WAM Software v.o.s.
  • Telekomunikace – Připojení sítě pevnou linkou bez investic, vystavovatel PVT, a.s.
  • Kancelářské vybavení – PowerHouse x-10, vystavovatel ELIWAY a.s.
  • Služby – www.mapy.cz, vystavovatel PJsoft s.r.o.
  • Počítačová a odborná literatura – nebyl přihlášen žádný exponát

Kompletní výsledky najdete ZDE.

Cool(na) Počítačového Fóra
Návštěvnická soutěž o nejhezčí expozici, tzn. stránku. Pořadí na prvních třech oceňovaných místech je následující:

  • EXACTEC s.r.o., průměr hodnocení 9,3 bodu, hlasovalo 29 návštěvníků
  • Trade & Leisure Publications s.r.o., průměr hodnocení 8,7 bodu, hlasovalo 45 návštěvníků
  • GEORGE - Ing. Jiří VAŠEK, průměr hodnocení 8,6 bodu, hlasovalo 11 návštěvníků.

Celkem do soutěže hlasovalo během veletrhu 603 návštěvníků. Kompletní výsledky najdete ZDE.

Údaje o návštěvnosti
Během konání veletrhu Počítačové Fórum ´99 došlo na serveru k registraci více než 6.700 návštěv (měřeno pomocí Microsoft Web Server, time-out 20 minut). Ze statistik zobrazení proužkové reklamy metodou Banner Calls (metodika používaná agenturou IP Praha), která podle definice určuje počet prohlížečů, kterými byly stránky shlédnuty, vyplývá shlédnutí reklamního banneru na vstupní stránce veletrhu dokonce v počtu 12.427 BC, což znamená stejný počet prohlížečů, které si zobrazily reklamní proužek.

Zhodnocení
První ročník virtuálního veletrhu IT na internetu Počítačové Fórum ´99 měl podle reakcí vystavovatelů i návštěvníků velmi kladnou odezvu. Většina zástupců vystavujících firem i návštěvníků byla s veletrhem nadmíru spokojena.

Na druhou stranu bylo ze strany vystavovatelů ovšem znát jisté podcenění marketingových akcí ke zvýšení obchodního efektu z účasti na veletrhu. Jen málo firem pozvalo podle návštěvnosti stánků a aplikací pro on-line komunikaci své obchodní partnery k návštěvě na svém stánku. Stejně tak jen omezený okruh firem pravidelně používal doprovodné služby veletrhu, jako Deník a Tiskové středisko, ke zvýšení návštěvnosti a zájmu o své produkty. Zde je rezerva především v chápání internetového veletrhu jako reálné možnosti přilákání nových zákazníků nebo předvedení novinek svého sortimentu zákazníkům stálým a obchodním partnerům. Nabídnutá technologie již toto umožňuje, nicméně není zatím plně využita ani v případě bezplatné možnosti prezentace.

Hodnocení veletrhu odbornými i obecnými médii včetně rozhlasu bylo dokonce velmi dobré a odpovídá tomu i počet článků i reportáží, které o veletrhu vyšly. Kompletní seznam článků bude k dispozici během několika dnů.

Na základě zhodnocení významu a efektu celé akce zařadila Agentura Modré stránky veletrh Počítačové Fórum jako nedílnou součást portfolia prezentačních služeb pro firmy z oblasti IT v České republice a bude veletrh pořádat pravidelně dvakrát do roka v jarním a podzimním termínu.

 

 
(c)1996-99 Agentura Modré stránky s.r.o.