Živě o počítačích
a Internetu

Poslední aktualizace:
26. 8. 1999 10:11

Víc hlav víc ví...
Víc hlav víc ví...
Hledání na Živě
Pokročilé Máte problém?

Sítě, které drží

Kategorie
Ekonomika
Grafika
Hardware
Internet
Jedno PC povídalo
Rozhovory
Sítě a komunikace
Software
Tipy a triky
Události
Veletrh
Windows 98
Windows NT

Vltava - více hudby za méně peněz

Živě
Články za týden
Nové příspěvky
Nejčtenější články
Živě e-mailem
Soubory
Ankety
Autoři
Reklama na Živě
Kontakt na redakci
Hledáme autory!
Volná místa v IT

Přidat aktivní kanál
Přidat zprávy na aktivní plochu
Kanál pro kapesní počítače

Computer Press
Slovensko Živě
Vltava - obchod
TravelGuide
Česká škola
Serge - prohledávač
Titulní strana
Computer
Mobility
Computer Design
Connect!
GEOinfo
Konference
Reklama na Živě

Proč inzerovat na Živě
Denní návštěvnost dosahuje dvaceti tisíc pohledů, což je zásah srovnatelný s jinými odbornými periodiky. Živě je přitom v současnosti nejrychleji rostoucím zpravodajským serverem. Díky ryze počítačové specializaci serveru Živě tvoří jeho návštěvníci navíc přesně cílenou zákaznickou obec.

Na našich stránkách máte k dispozici jen ta nejlepší místa (proužky v záhlaví a zápatí stran, reklama v levém sloupci). Přitom za zlomky cen v porovnání s tištěnými médii. Ceny inzerce jsou nízké i ve srovnání s konkurenčními servery. Váš inzerát je - např. na rozdíl od propagace v novinách - při prohlížení stránek stále viditelný. Doba sledování každého inzerátu trvá několik minut! Můžete inzerovat měsíce, týden nebo třeba jen den! Sdělte žhavou novinku přesně v ten den a hodinu, v kterou je nejvíce aktuální!

Nabízený reklamní prostor
Každá stránka na Živě má čtyři základní oblasti určené pro reklamu:

  • Horní pruh na prestižním místě na začátku strany se standardním rozměrem 468 × 60 bodů. Inzerát na tomto místě se zobrazí před načtením celé stránky a návštěvník serveru jej tak vidí nejdříve.
  • Rámeček v levém pruhu o velikosti 120 × 150 bodů. Tento rámeček se zobrazuje na všech stránkách a je velmi vhodnou příležitostí zaujmout i ty návštěvníky, kteří podvědomě přeskakují inzertní pruhy standardní velikosti. Je na místě viditelném ihned po načtení stránky v libovolném rozlišení obrazovky.
  • Dolní pruh standardní velikosti 468 × 60 bodů na dolním okraji stránky.
  • Rámeček v levém pruhu o velikosti 120 × 80 bodů.
Základní filosofií reklamy na serveru Živě je placení reklamy podle skutečného počtu shlédnutí daného inzerátu. Inzerent má tedy jistotu, že jeho inzerát byl zobrazen na jím určeném počtu stránek a neplatí tak nic navíc.

Ceny za 1000 shlédnutí
OznačeníUmístěnívíce než 50 00030 000 až 50 00010 000 až 30 000
AHorní pruh (rozměr 468x60), vždy viditelný300 Kč315 Kč350 Kč
BDolní pruh (rozměr 468x60)150 Kč160 Kč180 Kč
CRámeček v levém pruhu (120x150), vždy viditelný170 Kč180 Kč200 Kč
DRámeček v levém pruhu (120x80)85 Kč90 Kč100 Kč
Minimální předplacený počet shlédnutí je deset tisíc.

vždy viditelný znamená viditelný ihned po načtení stránky v libovolném rozlišení obrazovky

Ceny jsou uvedeny bez DPH. Na uvedené ceny je možno aplikovat jednak běžné agenturní provize, jednak případné množstevní slevy dosažené v některém z tištěných periodik vydavatelství Computer Press.

Výměna reklamního pruhu v průběhu reklamní kampaně je zdarma. Účinnost reklamního pruhu po několika dnech prudce klesá, proto jej doporučujeme po týdnu vyměňovat za novější. Reklamní pruh vyměníme do jedné hodiny po potvrzení přijetí e-mailu s novým reklamním pruhem.

Maximální počet střídajících se reklamních pruhů je omezen na šest na každém z uvedených umístění. Vždy se tedy bude na každé pozici střídat šest nebo méně (dle obsazenosti) reklamních pruhů. Znamená to tedy, že vaše reklama se objeví přinejhorším na každé šesté zobrazené stránce. Pochopitelně si lze objednat vícenásobné zobrazení (např. dva nebo více ze šesti pruhů budou vaše). Zde je samozřejmě možno využít dalších dodatečných slev.

Návštěvnost serveru Živě má neustále vzrůstající trend a údaje se velmi rychle mění. Návštěvnost serveru je auditována firmou DCCI. Dále uvedené úvahy vycházejí z údajů o návštěvnosti Živě k 1.1.1998. Podle nich je možno konstatovat zaručenou návštěvnost kolem 500 000 zobrazených stran měsíčně, tedy cca 17 000 stránek denně. Střídá-li se na té které pozici šest reklamních pruhů, je možno odhadnout denní počet zobrazení reklamního pruhu na cca 2 800, týdenní kolem 19 600, měsíční kolem 84 000. Tyto údaje jsou důležité pro odhad doby, po kterou bude váš reklamní pruh na Živě zobrazován, objednáváte-li reklamu na určitý počet shlédnutí.

Technické parametry reklamy
  • Maximální velikost inzertního proužku je 20 kB
  • Formát souboru je GIF, animovaný GIF nebo JPG
  • Nabízíme vám možnost vytvoření vaší reklamy naším grafickým studiem v ceně 500 Kč bez DPH za proužek

Máte-li zájem o reklamu
Vyplňte a odešlete níže uvedený formulář, kde si vyberete umístění vaší reklamy a způsob placení podle počtu zobrazení, nebo podle období. S dalšími vyplněnými položkami jej odešlete.
Náš inzertní manažer vás bude kontaktovat a sdělí vám, zda je volné místo pro vaši reklamu a upřesní s vámi další parametry.

Před zveřejněním
Pro zveřejnění reklamy na našich stránkách si připravte následující údaje:
  • Reklamní pruh
  • Text zobrazený během načítání reklamního pruhu, nebo při vypnutém zobrazování grafiky
  • Adresu, kam má reklama směřovat
  • Vaši e-mail adresu
  • údaje pro vystavení daňového dokladu

Předběžné objednání inzerce
Firma:
Kontaktní osoba:
e-mail:
Měli bychom zájem
o umístění reklamy:
[A] Horní pruh (rozměr 468x60)
[B] Dolní pruh (rozměr 468x60)
[C] Rámeček v levém pruhu (rozměr 120x150)
[D] Rámeček v levém pruhu (rozměr 120x80)
Tvorba reklamy: Vytvoříme sami a dodáme hotový pruh
Výrobu reklamního pruhu svěříme vám
Způsob inzerce: Určitý počet shlédnutí
Po určité období
počet shlédnutí
nebo určené období:
Poznámka:
 
Údaje z tohoto formuláře obdrží náš obchodní manažer a bude vás kontaktovat pro další upřesnění reklamy a způsobu předání reklamního pruhu.

Příjem inzerce na serveru Živě
Computer Press Praha
Karel Kapinus, vedoucí inzertního oddělení, kapinus@cpress.cz
Andrea Balonová, balonova@cpress.cz
Lucie Jirsová, jirsova@cpress.cz
Pod Vinicí 23, 143 11 Praha 4 - Modřany
tel.: 02/61 31 39 30-1, fax: 02/61 31 39 34

Computer Press Brno
Luďka Šikrálová, sikralova@cpress.cz
Ivana Srostlíková, srostlik@cpress.cz
nám. 28. dubna 48, 635 00 Brno
tel.: 05/46 122 111, fax: 05/46 122 112

Computer Press Ostrava
Rudolf Volný, volny@cpress.cz
Fráni Šrámka 5, 709 00 Ostrava-Mar. Hory
tel. 069/6624 659, fax 069/6634 734

Computer Press Bratislava
Martin Beneš, benes@cpress.cz
Hattalová 12/A, 831 03 Bratislava
tel.: +421 7 44 45 20 48, 44 25 17 20, 44 45 37 02, fax: +421 7 44 45 20 46

Technická realizace
Computer Press Brno
Tomáš Holčík, holcik@cpress.cz
nám. 28. dubna 48, 635 00 Brno
tel.: 05/46 122 111, fax: 05/46 122 112

Profil serveru
Zpravodajství Živě je nejsledovanějším ryze počítačovým on-line deníkem na Internetu. Přináší novinky a trendy v oblasti informačních technologií. Jednotlivé rubriky Živě nabízejí kromě aktuálních článků ze světa počítačových technologií také servis pro uživatele počítačů, analýzy, komentáře, ankety, různé počítačové tipy a triky, download zajímavého software. Zprávy jsou přebírány ze světových zpravodajských agentur, z tiskových zpráv i domácích zdrojů a jsou všechny komentované. Na rok 1999 připravujeme k volnému použití na Živě nový slovník výpočetní techniky a řadu dalších vylepšení.

Server Živě patří k tradičním, osvědčeným a vyhledávaným internetovým médiím, která vykazují stabilní a vysoký počet návštěvníků. Jeho současná silná pozice na trhu vychází mimo jiné z faktu, že patří k aktivitám, které nastartovaly využívání českého Internetu, že disponuje profesionálním redakčním týmem a v neposlední řadě, že si našel své věrné publikum. Návštěvnost zpravodajství Živě je ověřována firmou DCCI Audit.


© Computer Press, 1999, Technické řešení © Altair software production, 1999

Optimalizováno pro Microsoft Internet Explorer 4.0 a vyšší
Živě vám přinášejí sponzoři:
AutoCont - Nakupujte na Internetu Compaq - Better answers. ConQuest - distributor výpočetní techniky IBM