Zákazník: nepřihlášen  
   
Na všechno sleva 20 % a větší. Knihy, hudební CD, MP3, video, počítačové hry a software.
Vyhledávání
Rozšířené   Jen české
Vyberte kategorii

Vltava Magazín

Zajímavé čtení zejména,
ale nejen o knihách.
Nyní jsme pro vás zpřístupnili i starší čísla

TOP 10 NA VLTAVĚ
Vytváříme WWW stránky a spravujeme moderní web-site, 3. aktualizované vydání

Computer - Superpředplatné časopisu / navíc min. 11x ročně CD ROM

Tvorba webových stránek pro úplné začátečníky

Mistrovství v Microsoft Visual C++ / + CD ROM

PALM III Pro manažery a fanoušky + CD ROM

PHP - tvorba interaktivních internetových aplikací

ASP Programování aktivních webových stránek

Tvorba internetových aplikací v XML

Microsoft Visual Basic 6.0 Professional Krok za krokem + CD ROM

LINUX - Internet server + CD ROM / druhé upravené vydání


Předplatné časopisů Computer Pressu
Informace o připravovaných knihách CP

APEK



Jak mnohem lépe prodávat
Autor: Brian Tracy
Běžně expedujeme: do 24 hodin
Doporučená cena: 245,00 Kč s DPH
Naše cena: 196,00 Kč s DPH (sleva 20 % - ušetříte 49,00Kč)   Koupit tuto knihu

Vydavatelství: Computer PressObálka 
Formát: B5
Počet stran: 328
Vazba: brožovaná
Jazyk: Čeština
Datum vydání: 10. 8. 1999
ISBN: 8072261525
Jako příloha: nic
Mezi desítkami podobných receptů na úspěšný prodej září Tracyho bestseller jako málokterý jiný. To je ovšem dáno především osobou autora, který je v této oblasti skutečně hvězdou díky třicetileté výtečné praxi, inovátorství a rozsáhlým přednáškovým aktivitám po celé Americe, které mu přinesly tisíce vděčných žáků - uvádí se, že Tracy sám během svého života vyškolil 500 000 obchodníků! Kniha Jak úspěšně prodávat je koncentrátem Tracyho praxe; objasňuje, že prodej je především “duševní hra” a že úspěšný obchodník potřebuje především psychologickou převahu nad zákazníkem či odběratelem a učí, jak této převahy dosáhnout. Podstatná je na knize její ucelenost a podrobnost: nic není vynecháno, kniha je průvodcem k vytvoření kompletního systému k docílení prodejního úspěchu. Je proto cílená na všechny, pro které je prodej důležitou součástí jejich práce - od šéfa velkého prodejního týmu až po “řadového” prodejce a obchodníka; je to ucelený plán, jak cílevědomě posunout kvalitu prodeje na vyšší úroveň a dosáhnout osobního úspěchu. Podstatný rozdíl mezi touto knihou a “návody” na prodejní úspěch spočívá v tom, že se vyhýbá klišé, pěkně znějícím větám a argumentům, které se snadno řeknou, ale hůř provedou. Zatímco po přečtení jiných knih tohoto zaměření budete možná chytřejší, po prostudování Tracyho budete úspěšnější.

  © 1999 Computer Press.