Zákazník: nepřihlášen  
   
Na všechno sleva 20 % a větší. Knihy, hudební CD, MP3, video, počítačové hry a software.
Vyhledávání
Vyberte kategorii
English English version

Vltava Magazín

Nové číslo (č. 32)
vyšlo dne 19. 8. 1999.

Pro lepší orientaci je u každé skladby umístěna krátká ukázka ve formátu Real Audio. K jejímu přehrátí budete potřebovat Real Player.
Pokud nemáte Real Player na svém počítači nainstalován, stačí kliknout sem. U jednotlivých skladeb si pak přehrajete ukázku kliknutím na jednotlivé skladby nebo na tuto ikonku:


Přejeme příjemný poslech a nákup.


Vltava Magazín

Nové číslo (č. 32)
vyšlo dne 19. 8. 1999.

Dáváme hudbě svobodu

Jste začínající kapela a chcete vydat svoji desku? Teď už nemusíte dlouze čekat na reakce vydavatelů ani šetřit spoustu peněz. Prostě se obraťte na nás. Internet je svobodné médium přístupné všem. Kde jinde, než právě na Internetu byste měli začít?

Pošlete nám e-mail.

Živě  o počítačích
a Internetu


Ze světa Mp3

Americká nahrávací asociace (RIAA), která je určující oficiální autoritou na světě sdružující vydavatelské hudební giganty, před pár měsíci spustila aktivitu s názvem SDMI (Secure Digital Music Initiative), která by měla vyústit ve vytvoření standardu pro šíření hudby „v souborech“ a zejména po Internetu, se zamezením porušování autorských práv... pokračování.

Česká škola

Napsali o nás

MP3 prodejna za podpory Indies Records je zároveň první velkou ranou klasickému hudebnímu průmyslu. Vltava a Indies se vydávají i cestou podpory hudební produkce doposud neznámých autorů jimž v prosazení brání zaběhnuté praktiky a setrvačnost běžného hudebního průmyslu, stejně tak jako vysoké náklady a ekonomický diktát hudebních vydavatelství, stejně tak jako rádií a prodejců.
Pokračování najdete zde.


Lovelight

Interpret: Zlá žena

Hodnocení:
Vydavatel: Indies Records
Rok vydání: 1998
Délka titulu je 36:52 minut
Celková velikost: 35066 KB
Typ nahrávky: studio
Běžně dostupná: do dvou dnů
  
 

Doporučená cena: 170,00 Kč
Cena všech skladeb: 136 Kč Koupit album

1. Track 01 1:32 12,00 Kč (1487 KB)
2. Track 02 5:40 16,00 Kč (5036 KB)
3. Track 03 4:36 12,00 Kč (4417 KB)
4. Track 04 2:58 12,00 Kč (2863 KB)
5. Track 05 2:30 12,00 Kč (2411 KB)
6. Track 06 3:36 12,00 Kč (3457 KB)
7. Track 07 1:26 12,00 Kč (1387 KB)
8. Track 08 4:06 12,00 Kč (3943 KB)
9. Track 09 3:00 12,00 Kč (2887 KB)
10. Track 10 3:23 12,00 Kč (3249 KB)
11. Track 11 4:05 12,00 Kč (3929 KB)

Možná že jste již něco slyšeli o teorii chaosu. Možná vás to zaujalo. Možná by jste rádi zjistili, jestli opravdu v chaosu existuje řád, nevíte ale, jaký originální předmět zkoumání si vybrat? Hudební nakladatelství Indies vám předkládá Zlou ženu… .
Otestujte si svou hudební imaginaci. Zkuste si představit něco mezi intelektuální zadumaností kapely Sledě, živé sledě a zběsilými dadaistickými hrátkami spolčení Ženy, které týralo svou hravostí posluchače počátkem 90. let, to vše balené do vskutku obskurního obalu, za který by se nemusela stydět ani kdejaká synthypopová německá kapela. Přidáme-li k tomu, že deska vyšla za přispění švýcarské hodinářské firmy a podpory Českého hudebního fondu, máme dovařeno.
Trojjedinost Zlé Ženy se skládá z hoboje (Lukáš Hančil), basové kytary (David Doubek), kytary a zpěvu (Jan Turner).Její hudba je místy až minimalisticky uhrančivá, jednoduché motivy se stále znova a znova vrací, když tu je přeruší nečekaně matoucí, a často v jiném rytmu vázaná, jazzově vyhlížející pasáž. Hoboj se stará o melodicky vábné výkruty ve výškách, kytara drží harmonickou kompaktnost (toto tvrzení ale berte s velkou rezervou…). Basa má pak, kvůli absenci bicích, za úkol především držet rytmus, který není většinou vůbec jednoduchý. Na albu bohužel někdy trochu chybí hluboký a hladivý zvuk violoncella, které původně Zlou Ženu doplňovalo na kvartet. Na druhou stranu, možná by ve čtyřech bylo té nejednoduchosti přes míru. Však ono i ve trojici to někdy pudí ke stopnutí….
Ačkoli Zlá Žena nehraje skladby čistě orchestrální, přichází zpěv nečekaně a stejně tak se zase v hudebním bludišti ztrácí. Texty jsou navýsost neuchopitelné a absurdní, podobají se spíše volným a nezávazným slovním hříčkám, a tak ani ony nám v uchopení „Podstaty Zlé Ženy“ nepomohou.
Zlá Žena je úhořovitá. Už myslíte, že jste ji konečně lapili a zjistili, že jde o nezdařenou „alternativu“, pustíte si ji znova – a je všechno jinak. Jejími přednostmi jsou především čeština (tudíž každý rozumí, avšak pochybuji, že alespoň někdo chápe), a odvaha páchat zběsilosti. Nedostatkem je úporně chraplavý a často „nedoladěný“ hlas – ale není ono to tak vlastně úmyslně ? Asi jedinou spolehlivou výtkou, o níž jsem přesvědčen, je tupý zvuk nahrávky, který všechny skladby zglajchšajtoval do jednoho velikého chumlu. Možná by stálo za to si příště zašílet i po zvukové stránce.
Zlou Ženu v médiích neuslyšíte (alespoň do té doby, než bude chtít nějaký hudební dramaturg spáchat profesní sebevraždu) a asi těžko bude častým zpestřením koncertních aktivit „od rocku po alternativu“. Zlá Žena je příliš ďábelsky neuchopitelná, složitá a nejednoznačná. Zlou Ženu lze vychutnat jen v domácnosti, individuálně. A pak už je na každém, zda jí uvykne. To je totiž jediná šance. Jinak jej totiž zničí, Žena Zlá….

  © 1999 Computer Press.