HOME

GO karty
GO karty
GO karta je speciální karta obsahující čip, který uchovává informace o čísle Vašeho mobilního telefonu a o aktuální zůstatkové částce na Vaší GO kartě. V čipu je uložen i Váš osobní PIN kód, který uchrání GO kartu proti zneužití, a korekční kód PUK.
 
GO KARTU MŮŽETE POUŽÍVAT
ve všech mobilních telefonech, které jsou označeny "Funguje s GO" nebo jsou uvedeny v seznamu vhodných telefonů v místech prodeje.
s "GO" telefonem zakoupeným v sadě s GO kartou.
Postup aktivace Vaší GO karty:
1. Nabijete baterii mobilního telefonu
2. Vložte GO kartu do Vašeho mobilního telefonu (viz. návod k obsluze telefonu)
3. Zapněte mobilní telefon. Pokud se na displeji objeví požadavek vložení GO karty, zkontrolujte, zda jste zprávně vložili GO kartu.
4. Na displeji se zobrazí nápis "Zadejte PIN", žádající Vás o zadání Vašeho osobního identifikačního kódu PIN.
5. Zadejte Váš PIN. Pokud uděláte v zadání čísla chybu, můžete ji opravit korekční klávesou.
6. Jakmile se na displeji objeví název sítě "EUROTEL-CZ" (u starších typů "CS 02" nebo "230 02"), je Vaše GO karta připravena k první akci. Protože je Vaše GO karta pouze předaktivovaná, musíte, než začnete nabíjet, zavolat Linku GO *88.
7. Z GO kuponu, který je přiložen ke GO kartě, setřete (nejlépe mincí ) stírací pole.
8. Podle instrukcí sdělených na lince GO si vyberte z nabídky způsob nabíjení Vaší GO karty.
9. Po vyzvání zadejte 14místné číslo, které se objevilo po setření stíracího pole.
10. Po zadání a potvrzení 14místného kódu se GO karta automaticky aktivuje.
11. Zavěste.
12. Poté vyčkejte na krátkou textovou zprávu (SMS), potvrzující nabití hodnoty GO kuponu na Vaší GO kartu a její aktivaci. Zprávu po přečtení vymažte.

Některé mobilní telefony je nutné vypnout a zase zapnout, aby se na displeji telefonu objevila aktuální nabitá hodnota.
Pozn. Doporučujeme Vám mazat SMS zprávy po obdržení , aby nedošlo k přeplnění schránky.

Odblokování GO karty při chybném zadání PIN
Pokud jste vložili nesprávný osobní identifikační kód PIN, objeví se na displeji hlášení o chybovém zadání. Při trojnásobném zadání chybného PIN se karta zablokuje a na displeji se objeví požadavek na zadání kódu PUK. Tento kód uvádějte, prosím, zvláště pečlivě, neboť zadáte-li 10x nesprávně PUK, znehodnotíte tím trvale Vaší GO kartu.

Po zadání PUK máte možnost zvolit nový PIN (v délce od 4 do 8 znaků).

Vložení nového PIN
PIN můžete kdykoliv změnit podle vlastního uvážení.

POSTUP ZADÁVÁNÍ

** 04 * STARÝ PIN *NOVÝ PIN * NOVÝ PIN #

Tímto naprogramujete Váš nový PIN do paměti GO karty.
PIN může být kombinací 4 až 8 čísel.
* Pokud jste Váš PIN kód zapoměli, můžete novou kombinaci zadat pomocí PUK.

** 05 * PUK *NOVÝ PIN * NOVÝ PIN #

Důležité:
Zadávání nového PIN nemusí být jednotné pro všechny typy mobilních telefonů. Proto si je zkontrolujte v návodu k použití Vašeho přístroje.

Linka GO:
Automatický informační systém, nabíjení GO karty na telefonním čísle 02/6701 1188
nebo  *88 (z mobilního telefonu volání zdarma na území ČR)

 

 
JAK NABÍJET GO KARTU
Byla-li hodnota karty spotřebována, t.j. displej ukazuje nulu, nemůžete z mobilního telefonu telefonovat.
Vyjímkou je volání na naši Linku GO   nebo  *88, které je zdarma. Toto platí pro mobilní telefony podporující funkci FDN.
Jestliže Váš telefon nepodporuje funkci FDN, je nutné jej v případě úplného spotřebování hodnoty karty před voláním na naši Linku GO  nebo  *88 "vypnout" a znovu "zapnout".

Pro bezproblémové telefonování Vám doporučujeme nabít GO kartu vždy včas.

GO kartu můžete využívat 18 měsíců od posledního doplnění finančních prostředků. Během této doby musíte GO kartu nabít novým GO kuponem. Četnost nabíjení přitom není nijak omezena. Záleží jen na Vás kolik provoláte. Platnost GO karty se při každém nabytí automaticky prodlouží o dalších 18 měsíců.

Pokud si chcete nabít svou GO kartu, stačí , když si koupíte GO kupon (viz Distribuce GO sady). Nabíjení GO karty je velice jednoduché a rychlé.

1. Zavolejte číslo  nebo  *88 nebo 02/6701 1188 (Linka GO)
2. Z GO kuponu, který je přiložen ke GO kartě, setřete (nejlépe mincí) stírací pole.
3. Podle instrukcí sdělených na lince GO si vyberte z nabídky způsob dobíjení Vaší GO karty.
4. Po vyzvání zadejte 14místné číslo, které se objevilo po setření stíracího pole.
5. Po zadání a potvrzení 14místného kódu se na GO kartu nabije hodnota GO kuponu.
6. Zavěste
7. Poté vyčkejte na krátkou textovou zprávu (SMS), potvrzující nabití hodnoty GO kuponu na Vaší GO kartu a její aktivaci. Zprávu po přečtení vymažte.

Linka GO:
Automatický informační systém, nabíjení GO karty na telefonním čísle 02/6701 1188
nebo  *88 (z mobilního telefonu volání zdarma na území ČR)

Pozn.:Některé mobilní telefony je nutné vypnout a znovu zapnout, aby se na displeji telefonu objevila aktuální nabitá hodnota.

Pozn. Doporučujeme Vám mazat SMS zprávy po obdržení , aby nedošlo k přeplnění schránky.

 

GO info GO sady GO karty GO kupony GO ceník GO služby
GO info GO sady GO karty GO kupony GO ceník GO služby

Copyright EuroTel Praha spol s.r.o.