GEOinfo - media info 1999


Základní podmínky inzerce

  • Vydavatel přijímá inzeráty výhradně na základě písemné objednávky.
  • Objednávka musí obsahovat následující údaje:
    • termín zveřejnění a číslo GEOinfa, v němž má inzerát vyjít
    • specifikaci barevnosti, rozměrů, eventuálně umístění inzerce
    • případnou žádost o uplatnění slev popř. přirážek dle platného ceníku GEOinfa
    • cenu inzerce
    • formu a termín dodání podkladů vydavateli
  • Pokud na písemné objednávce není specifikován termín uveřejnění, umístí vydavatel inzerát v nejbližším možném termínu.
  • Požadavky na nestandardní rozměry inzerce a na vkládání vlastních prospektových příloh konzultujte prosím předem s našimi obchodními manažery v Praze, Brně, Ostravě nebo Bratislavě.
  • Reklamovat inzerci je možno písemně do deseti dnů po zveřejnění.



Ceník inzerce pro rok 1999

Formát Rozměry Cena Přiklady
celá strana 210 x 297 38 400 Kč Celá strana
dvě strany 420 x 297 73 250 Kč Dvě stranyDvě strany
polovina strany 210 x 149
105 x 297
22 300 Kč Polovina stranyPolovina strany
třetina strany 210 x 99
70 x 297
15 600 Kč Třetina stranyTřetina strany
čtvrtina strany 105 x 149
210 x 75
53 x 297
12 250 Kč Čtvrtina stranyČtvrtina stranyČtvrtina strany
druhá strana obálky 210 x 297 54 000 Kč
třetí strana obálky 210 x 297 52 500 Kč
čtvrtá strana obálky 210 x 297 56 600 Kč
titulní rozkládací obálka 73 600 Kč

Slevy a provize

  • Inzerent může uplatnit slevy za opakované zveřejnění inzerátu:
    2 opakování 5 %
    4 opakování 10 %
    6 a více opakování 15 %
  • Slevy a provize se sčítají v rámci všech titulů z produkce vydavatelství Computer Press. Detailnější dotazy Vám zodpoví naši obchodní manažeři. Slevy nejsou převoditelné do dalšího kalendářního roku.
  • V případě dlouhodobé objednávky je nutné před uzávěrkou každého čísla vyrozumět inzertní oddělení o případné změně podkladů inzerce do tohoto čísla a o způsobu dodání nových podkladů.
  • Plnou agenturní provizi 15% lze přiznat pouze při naprosto kompletní a včasné dodávky inzerce ve formě filmů.

Příplatky a storna

  • Příplatek za speciální umístění inzerátu uvnitř časopisu (např. bezprostředně ke článku nebo do oborové přílohy) činí 20% ze základní ceny.
  • Zrušení objednané inzerce:
    po uzávěrce objednávek inzerce 50 % z ceny
    po uzávěrce dodání předloh 100 % z ceny
  • Pokud není možné vinou objednatele dodané podklady použít ke zveřejnění (opožděné dodání, špatný formát, parametry apod.), vydavatel může vyžadovat zaplacení plné ceny inzerátu a to i v případě, že inzerát nebude v příslušném termínu uveřejněn.

Podklady

  • Podklady mohou být dodány v digitální podobě nebo na filmu.
  • V případě dodání podkladů v digitální podobě je bezpodmínečně nutné dodržet stanovené termíny. Zadavatel platí cenu osvitu a případného nezbytného grafického zpracování dle platného aktuálního ceníku grafického studia firmy Computer Press.
  • Podklady dodané v digitální podobě musejí být v některém z následujících formátů (vše pro počítače PC):
    • soubor ve tvaru EPS (Encapsulated PostScript) se soft-fonty (downloadované fonty) s náhledem (preview)
    • soubor ve tvaru CDR (CorelDraw)
    • soubor ve tvaru AI (Adobe Illustrator) nejlépe s náhledem (preview)
  • Podklady dodané na filmech musejí splňovat následující vlastnosti:
    • filmy pozitivní emulzí dolů
    • film(y) musí obsahovat ořezové značky, pasovací značky, označení jednotlivých barevných separací (CMYK)
    • hustota polotónů: 150-160 lpi, doporučená hustota tiskového rastru: 2540 dpi
    • není-li k vícebarevné inzerci dodán cromalinový nebo kvalitativně adekvátní barevný náhled, redakce neručí za nesoulady v barevnosti tištěné podoby inzerátu
  • Nevyžádané podklady se nevracejí.

Grafické zpracování inzerce firmou Computer Press

V případě grafického zpracování inzerce reprografickým studiem firmy Computer Press:

  • v případě písemně nevyžádané a neprovedené korektury inzerce nebude vydavatel na případné reklamace brát zřetel
  • případné reklamace v inzerci budou akceptovány pouze na základě písemného vyrozumění, a to nejpozději do deseti dnů ode dne uveřejnění

Ceny za návrh, vytvoření inzerátu výtvarníky a reprografické zpracování inzerce studiem firmy Computer Press se stanovuje individuálně. Ceny osvitu inzerce studiem firmy Computer Press pro časopis GEOinfo budou sděleny na požádání. V případě osvitu grafickým studiem firmy Computer Press jsou podklady majetkem objednatele a mohou mu být na základě písemného vyžádání předány.


Termíny

Číslo Objednávky Podklady Vydání
1 14.12.1998 21.12.1998 25.1.1998
2 22.2.1999 1.3.1999 22.3.1999
3 26.4.1999 3.5.1999 24.5.1999
4 28.6.1999 5.7.1999 16.7.1999
5 30.8.1999 6.9.1999 27.9.1999
6 1.11.1999 8.11.1999 29.11.1999



Témata pro ročník 1999

Číslo Téma
1 Průmysl
2 Zemědělství a lesnisctví
3 Státní správa a samospráva
4 Budoucnost a perspektivy
5 Životní prostředí a vodohospodářství
6 Digitální kartografie a fotogrammetrie

 

Kontaktní adresy pro objednávky a příjem inzerce

Computer Press Ostrava (redakce)
Rudolf Volný, vedoucí inzertního oddělení
volny@cpress.cz
Fráni Šrámka 5, 709 50 Ostrava-Mariánské Hory
tel.: 069/662 4659
tel./fax: 069/662 0400
Computer Press Brno
Ivana Srostlíková
srostlikova@cpress.cz
Luďka Šikralová
sikralova@cpress.cz
nám. 28. dubna 48, 635 00 Brno-Bystrc
tel.: 05/46 12 21 11
fax: 05/46 12 21 12
Computer Press Praha
Karel Kapinus
kapinus@cpress.cz
Andrea Balonová
balonova@cpress.cz
Hodkovická 115, 143 00 Praha 4 - Lhotka
tel.: 02/61 71 05 97
tel./fax.: 02/61 71 06 42
Computer Press Bratislava
Martin Beneš
benes@cpress.cz
Hattalová 12/A, 831 03 Bratislava
tel.: 07/525 20 48
fax: 07/525 20 46

 

Své náměty a připomínky posílejte na adresu geoinfo@cpress.cz