LUPA
Komentare
Testy poskytovatelu
Dnesni vysledky
Ceny za pripojeni
Aplikace Mr.Lin(x)
Pripojena mesta
Seznam poskytovatelu
Peering
Komentare
Jak se pripojit
Jak zvolit modem
Jak zvolit poskytovatele
Jak s peeringem
Jak zvolit software
Reklama
Kdo jsme
Kontakt
TIP: Pletete si peering s pudingem? Nechte si to vysvetlit!


LUPA

Libi se Vam Lupa? To nas tesi! Budeme moc radi, pokud o nas date vedet i ostatnim, napriklad umistenim teto ikony a odkazu na Vase stranky.



Mesta s pripojenim

KudyKam

Svet hardware

AUTO.CZ

Sport

Interval

Automobil


Mr.Lin(x) se zpozdenim novych sluzeb
05.01.1999 22:35

System vymenne bezplatne reklamy Mr.Lin(x) ma zpozdeni v uvedeni novych sluzeb. Pocatkem noveho roku mel byt k dispozici pro klienty novy HTML kod a mela byt se slavou spustena sluzba Mr.Lin(x) Cash. Lec nestalo se tak. Proc?

Podle mych zprav se vyskytly nejake problemy se zavadenim techto novych sluzeb do provozu a podle vyjadreni Mr.Lin(x)e, ktery mi odpovedel na e-mail behem jedine hodiny, by mely byt obe sluzby zprovozneny nejpozdeji do konce ledna 1999.

K cemu bude slouzit novy HTML kod?

Mel by byt schopen umoznit zobrazit unikatni ALT popisek a popisek pod bannerem, ktery jste si predem sami nadefinovali pri pridavani noveho banneru. Existence popisku pod bannerem vseobecne zvysuje pocet kliknuti (Click Rate) na tento banner. Dnes je funkcni ALT popisek znejici na: "Aplikace Mr.Lin(x)", ktery ma samozrejme tu nevyhodu, ze uzivatel nacitajici stranku bez obrazku nemuze nijak zjistit, co za reklamni pruh se zrovna zobrazuje.

Konkurencni sluzby vymenne reklamy zatim neumoznuji svemu klientovi definovat tyto unikatni popisky banneru, cimz Mr.Lin(x) ziska dalsi vyhodu. System Billboard sice ma kratky textovy popisek pod bannerem, ale propaguje jim sam sebe stejnym zpusobem, jako dnes Lin(x).

Sluzba Mr.Lin(x) Cash

Sluzba Mr.Lin(x) Cash, ktera mela byt v provozu pro sve cleny jiz od zacatku prosince, by mela umoznovat vkladat do systemu placene reklamni bannery, aniz by uzivatel systemu hnul jenom prstem. Penize z celkove castky zadavatele reklamy si ovsem s vami rozdeli Mr.Lin(x) pul na pul. Tato sluzba se zda byt celkem zbytecna, kdo by spolehal na nekoho jineho, aby mu sehnal placenou reklamu na server; to uz je mnohem rychlejsi, kdyz si ji sezene sam. Ale programatori Lin(x)e si to zrejme vcas uvedomili a tuto sluzbu rozsirili velmi zajimavym zpusobem - viz nize.

Jakmile bude tato sluzba v provozu, muzete si pomoci ni sami definovat a ridit vase vlastni reklamni kampane. O vyhodnoceni se postara sama aplikace. Pokud vam jeste nedochazi, co to znamena, tak vezte, ze pokud bude nekdo chtit umistnit na vas server placeny banner a vy nemate na serveru v provozu specialni reklamni software, do ktereho nastavujete pocet impresi (shlednuti banneru), pocet kliknuti, rotaci banneru, tak toto vsechno Mr.Lin(x) udela za vas a jeste vam vysledek kampane prehledne zobrazi v HTML. Musite proto udelat pouze osm veci:

  • Musite byt clenem systemu Mr.Lin(x), coz neni zase tak obtizne.
  • Musite si sehnat nejakou reklamu, kterou budete na svych webovych strankach zverejnovat.
  • A pak uz jde vsechno snadno - definujete si nazev cele reklamni kampane, ktery se bude zobrazovat na vsech vysledkovych zpravach.
  • Pokud mate v systemu Lin(x)e zaregistrovano vice serveru, tak vyberete, na kterych bude tato vase kampan probihat.
  • Urcite si, zda li budete chtit zasilat vysledkove zpravy zadavateli reklamy emailem a definujete heslo pro pripadny pristup klienta k online vysledkum.
  • Pak si definujete zdali ma prednost vase reklamni kampan nebo jestli se muze na vasem reklamnim prostoru objevit banner od klienta, ktereho sehnal
    Mr.Lin(x).
  • Urcite zacatek a konec reklamni kampane.
  • A co je nejdulezitejsi, urcite si sami podle prani klienta na kolik impresi, kliknuti nebo unikatnich hostu ma byt reklama v provozu na vasem serveru.

    Pokud si tedy nekdo objedna napriklad tisic shlednuti sveho banneru, proste definujete 1000 impresi. Muzete si rovnez nastavit, aby se banner zobrazoval neustale, bez nejake limitu shlednute, kliknuti nebo unikatnich navstev na webovou stranku. Dokonce si muzete urcit, ve kterych dnech a hodinach se ma reklama zobrazovat.

    A co rotace banneru?

    Tu umozni Mr.Lin(x) rovnez. Jenom si urcite, kolik reklamnich pruhu se ma zobrazovat - maximalni pocet je sest - a u kazdeho uvedete cestu k temto souborum a kam se maji odkazovat. Lze rovnez primo urcit, na kterych strankach (sekcich) se ma zobrazovat a urcite jejich vzajemny pomer zobrazovani, vysledek musi samozrejme cinit sto procent. Pokud tedy budete chtit rotovat ctyri baneny, tak nastavite u kazdeho 25%, aby se pruhy zobrazovaly rovnomerne.

    Mr.lin(x) temito sluzbami nastavil konkurenci skutecne vysokou latku. Jiz dnes pomalu ziskava Mr.Lin(x) urcity naskok pred ostatnimi. Napriklad v systemu Billboard - ani kdybyste se na kousicky rozkrajeli - nezjistite, na kterych serverech se bannery v systemu zobrazuji. S Mr.Lin(x)em to vite jiz delsi dobu a dokonce se dozvite pocet unikatnich hostu a pocet session na vasich strankach. Rovnez si snadno zjistite, kde se vas reklamni banner zobrazoval, a vymenny pomer 1:1 take neni k zahozeni (vedle Lin(x)e ho nabizi jen Wexl).

    Mozna se vam zda, ze v tomto clanku Mr.Lin(x) moc vychvaluji. Me se zda, ze jej vychvaluji malo.

    Miroslav Kucera
    Autor je sefredaktorem serveru Interval


    "Do noveho roku s novou vervou do vymeny banneru," rekl jsem si na Novy rok a ve vlne nadseni zaregistroval Lupu do Billboardu i Mr.Lin(x)e; ve Wexlu, ktery ma prave jakesi problemy, jsme uz dlouho. Nyni se tedy na Lupe muzete setkat s prouzky ze vsech trech techto systemu a po nejake dobe planujeme zhodnotit jeji ucinnost, vybrat si toho nej (nebo jich bude vice?). A nenechame si to samozrejme pro sebe, takze se muzete uz ted tesit na dalsi clanek s touto tematikou.
    Marek Antos


    Starsi, souvisejici clanky:

    * Mr. Lin(x) k jeziskovi
    * Mr. Linx znovu na scene - znovu a uplne jinak
    * Ja na brachu, bracha na me

    Archiv komentaru...


  • Prijemne poctenicko zejmena pro muze...

    Copyright © 1997-8 Internet Info, s.r.o. Design © 1997-8 FWD. HTML © 1997-8 Internet Info, s.r.o a FWD.
    Vsechna prava vyhrazena.
    Doslovne ani castecne upravene prebirani clanku, vysledku testu i dalsich udaju na tomto serveru neni povoleno bez predchoziho pisemneho svoleni vydavatele.