Zavolejte do klubu! |
Pro všechny naše čtenáře jsme připravili novinku v podobě Klubu Modrých a WWW stránek. Společně s téměř 40 partnery získáte členstvím spoustu výhod a slev například při přiipojení na internet, koupi počítače apod.
Informace zde... |
Zaregistrujte se |
Chcete mít přehled o
novinkách na našich serverech? Čekáte na nové informace na našich stránkách?
Stačí, když vyplníte formulář a
pravidelně vám budeme zasílat vyžádané informace. |
Mám zájem o ... |
- zaslání aktuálního katalogu
- předplatné dalších vydání
|
Zavolejte nám! |
Nevíte si rady, máte
jakýkoliv dotaz? WWW STRÁNKY
jsou tu pro vás!
tel.: (02) 6126 2442 |
Ikona pro Vás! |
Pokud vám naše
stránky pomohly najít hledanou firmu či informaci, budeme velmi rádi když na nás upozorníte ...! |
Počítačové Fórum ´99 |
Pod záštitou II.
ročníku kampaně Březen - měsíc Internetu se uskuteční ve dnech 15. - 18.3. první
ročník veletrhu informačních technologií na internetu Počítačové Fórum '99 |
APO |
Jako člen Asociace
poskytovatelů obsahu sítě internet (http://www.apo.cz)
vás srdečně zveme na domovské stránky APO. Stanete se i vy členem APO? |
Reklama |
Nejen na našich webech
WWW STRÁNKY, MODRÉ STRÁNKY a ČESKÝ AMAZON, ale i na zajímavých serverech interSEIF
či Unie vydavatelů si u nás můžete objednat reklamu. Seznamte se v případě zájmu s
aktualním ceníkem reklamy. |
|
|
Co potřebuje český Internet
Názory na význam Internetu se často shodují, ale v mnohém se i odlišují. V naší anketě jsme položili tři otázky týkající se Internetu třem osobnostem, které mají hodně společného s předcházejícími ročníky akce Březen - měsíc Internetu. Monika Pavlíčková ze společnosti Hewlett-Packard byla u zrodu myšlenky podpořit touto akcí rozvoj Internetu v České republice a firma HP se stala jedním z hlavních partnerů projektu v jeho prvním ročníku. Předsedu představenstva a generálního ředitele PVT Jiřího Fabiána lze bez nadsázky označit za skalního příznivce BMI. A Pavel Nemrava je obchodním ředitelem firmy Software602, která byla generálním sponzorem II. ročníku BMI.
1) Co Vám osobně či vaší firmě přinesla účast v projektu?
2) Co pro Vás či vaši firmu znamená Internet?
3) Co podle Vašeho názoru potřebuje český Internet nejvíce?
Monika Pavlíčková, Channel Marketing Manager, Hewlett-Packard:
1) Bylo - nebylo. Obědvali jsme s Jaroslavem Wintrem, řeč plynula... A když jsme se rozcházeli, byl na světě nový pojem - "Měsíc Internetu". Pak následovala obrovská tvůrčí i administrativní práce Profitu a obyčejný nápad se stal realitou. V méně osobním pohledu vidím obrovský přínos kampaně v medializaci Internetu a v prostoru, který dává pro řadu vlastních iniciativ jednotlivých firem a společností.
2) Internet je prostředkem. Je velikou výzvou hledat další a další možnosti, které nabízí. Velice si vážím skutečnosti, že HP patří k těm, kteří určují cesty, při využívání a rozvoji Internetu vyšlapávané. Budeme víc a víc slyšet o Internetu nejen ve spojení s komunikací a získáváním informací, ale reálným byznysem ve všech dnes představitelných i nepředstavitelných formách a podobách. Co dnes například veřejnost ví o E-services?
3) Při mnoha setkáních, která absolvuji, se stále utvrzuji v tom, že Internet je považován za jakousi výsadu, váže se na něj uzavřená skupina lidí. Podle mého názoru mu chybí větší otevřenost, snad generalizace. Tím ale myslím velice široký záběr, včetně změny několika zákonů. Protože pokud nebude samozřejmou součástí obchodního, společenského i soukromého života, nemůže být využíván v té šíři, kterou dokáže nabídnout.
Jiří Fabián, předseda představenstva a generální ředitel, PVT:
1) BMI sponzorujeme od jeho vzniku a podílíme se na něm i odbornou spoluprací s organizátory. Jsme u tvorby programu BMI. Jsme přesvědčeni o jeho prospěšnosti. Internet je jednou z našich významných podnikatelských aktivit. Jeho popularizace pro nás znamená mj. zvýšení zájmu klientů a také intenzivnější možnost působení na doposud méně oslovované cílové skupiny. Pokud lidé pochopí, co vše Internet jako nové médium přináší a jaké možnosti na poli podnikání otevírá, znamená to pro celou českou ekonomiku krok dopředu a nám to přináší možnost se na rozvoji nového oboru aktivně podílet a hlavně s Internetem podnikat. V konečném důsledku tak můžeme posloužit podnikům, firmám, organizacím a podnikatelům, kteří Internet mohou využít ke svým podnikatelským záměrům a tím zvyšovat naši prosperitu. Proto také BMI podporujeme.
2) Internet byl v roce 1996 naší novou podnikatelskou aktivitou a stál na konektivitě. Nabízeli jsme jen připojení. Pokud bychom zůstali pouze u nabídky připojení, bylo by to trochu málo. Dnes nabízíme svoje služby s přidanou hodnotou nad konektivitou, tj. pomáháme zákazníkům a klientům využívat Internet včetně aplikací jako marketingový, obchodní a pracovní nástroj. Důležité pro nás je, že jsme významným poskytovatelem služeb "3.tisíciletí". Uvnitř PVT používáme Internet zejména jako pracovní nástroj.
3) Český Internet dnes potřebuje nejvíce samotné uživatele, dobré nápady a kapitál k jejich realizaci. Samozřejmě mu prospěje dokončení procesu liberalizace v oblasti telekomunikací a vyřešení legislativy kolem "digitálního podpisu".
Pavel Nemrava, obchodní ředitel, Software602:
1) Software602 byl generálním sponzorem 2.ročníku BMI. Naší firmě to kromě příjemného pocitu, že pomáháme dobré věci, přineslo zejména výbornou reklamu. Tedy především to, že jsme v souvislosti s dalšími našimi marketingovými aktivitami zase mohli říci veřejnosti něco více o sobě. Například to, že to
s Internetem myslíme opravdu vážně a že se cítíme být tuzemskými leadry ve využití Internetu a internetových technologií - viz naše distribuce softwaru po Internetu, kterou jsme spustili v USA právě v měsíci březnu. A tak to má při sponzoringu být. Veřejnost tento náš zřetelný signál přijala, a proto si myslíme, že to byly dobře investované peníze.
2) Software602 považuje internet již za naprosto přirozenou součást společnosti, všechny naše produkty mají v sobě používání internetu zabudováno. Ba co víc, u nás využíváme internet přímo při podnikání - vyvíjíme a prodáváme softwarové nástroje pro Internet a také prostřednictvím této sítě distribuujeme své
produkty, což má velký úspěch zejména v USA a setkalo se to s překvapivě kladným ohlasem i v ČR. Internet nás tedy vlastně živí. Chtěli jsme mu to tak trochu vrátit, a proto jsme se stali generálním sponzorem celé akce.
3) Především je to zlevnění tarifů za telefonní poplatky. To by rozvoji Internetu u nás udělilo ten největší impuls, mohlo by si ho začít pořizovat mnohem více lidí, a to i domů, a počet uživatelů by tudíž rychle rostl. Ale i přes relativně vysoké náklady na Internet jsem optimistou. Internet nabízí hodnoty, které jinde nezískáte, a zejména v komerční sféře se stává čím dál tím víc nepostradatelný. Český Internet podle mne potřebuje také stále ještě i osvětu.
Děkujeme všem třem dotazovaným za odpovědi.
Veronika Vidrová
sdružení BMI
| |
|