PRESS CENTRUM

Přidat/aktualizovat adresu
Hlavní katalog

Inzerce zde
Kontakty
O nás
Reference
Napsali o nás
Tiskové zprávy

Neplatiči
Napište nám!
 

 
Zavolejte do klubu!
Pro všechny naše čtenáře jsme připravili novinku v podobě Klubu Modrých a WWW stránek. Společně s téměř 40 partnery získáte členstvím spoustu výhod a slev například při přiipojení na internet, koupi počítače apod. Informace zde...
Zaregistrujte se
Chcete mít přehled o novinkách na našich serverech? Čekáte na nové informace na našich stránkách? Stačí, když vyplníte formulář a pravidelně vám budeme zasílat vyžádané informace.
Mám zájem o ...
- zaslání aktuálního katalogu
- předplatné dalších vydání
Zavolejte nám!
Nevíte si rady, máte jakýkoliv dotaz? WWW STRÁNKY
jsou tu pro vás!
tel.: (02) 6126 2442
Ikona pro Vás!
Pokud vám naše stránky pomohly najít hledanou firmu či informaci, budeme velmi rádi když na nás upozorníte ...!
Počítačové Fórum ´99
Pod záštitou II. ročníku kampaně Březen - měsíc Internetu se uskuteční ve dnech 15. - 18.3. první ročník veletrhu informačních technologií na internetu Počítačové Fórum '99
APO
Jako člen Asociace poskytovatelů obsahu sítě internet (http://www.apo.cz) vás srdečně zveme na domovské stránky APO. Stanete se i vy členem APO?
Reklama
Nejen na našich webech WWW STRÁNKY, MODRÉ STRÁNKY a ČESKÝ AMAZON, ale i na zajímavých serverech interSEIF či Unie vydavatelů si u nás můžete objednat reklamu. Seznamte se v případě zájmu s aktualním ceníkem reklamy.


iDNES Český Amazon


Hledej :
  Tip: klíčová slova pište s diakritikou ...
Nové adresy ~ Aktuálně ~ Víte, že... ~ Články
 
 

PVT nabízí elektronický obchod

Mezi nejvýznamnější poskytovatele připojení na internet a služeb s tím souvisejících patří beze sporu akciová společnost Podnik výpočetní techniky se svým produktem pvt.net. Ovšem nejen připojení patří mezi horké novinky z PVT, a tak jsme o několik slov požádali pana Pavla Vichteru, manažera obchodu a marketingu pvt.net.

V oboru IT, jak sám dobře víte, se nic neutají. Na veletrhu INVEX v říjnu “jedna paní povídala”, že chystáte pro současné i budoucí uživatele českého internetu významnou novinku v oblasti e-commerce. Mohou se zájemci o vaše služby v tomto směru podívat již na nějaký vzorový projekt z vaší dílny?

E-commerce bereme skutečně vážně, již nyní chystáme služby i pro střední a malé firmy. Firma má již dnes u nás možnost nabízené produkty efektivně vystavit a propagovat na internetu. My jí k tomu přidáme prostředek, jak produkty prodat a téměř okamžitě inkasovat peníze. Nejvhodnějším příkladem vzorového projektu je spolupráce s firmou TH-System, distributorem výpočetní techniky. Právě probíhají konečné práce na projektu, který TH-Systemu umožní inkasovat peníze od jeho zákazníků prostřednictvím internetu a banky IPB. To, co popisuji a co nyní chystáme, se týká aplikací, kdy spolu obchodují dva obchodníci a mají navázán smluvní vztah. Pro první čtvrtletí příštího roku chystáme aplikace, kdy firma bude schopna prodávat jednotlivým zákazníkům a inkasovat peníze z jejich konta.

Jak vidíte současnost a budoucnost reklamy na českém internetu?

Reklama na Internetu má velikou budoucnost, která je pevně spojena s rozvojem e-commerce. Problémem reklamy na českém internetu je prozatím menší skupina uživatelů a samozřejmě od toho se odvíjející cena, která je zatím stále nízká, ale z obchodního hlediska nezajímavá pro agentury, které reklamu vyrábí nebo zprostředkovávají. Předpokládám podobný vývoj jako v ostatních médiích. O reklamu na internetu se začínají zajímat mediální agentury, které dokáží udělat z tohoto segmentu výnosný obchod. Cena reklamy se podle mne bude neustále zvyšovat až do té míry, dokud nezačnou být zajímavé provize z ní, které lákají reklamní agentury. Jakmile se tohoto obchodu chytí agentury a samozřejmě bude neustále přibývat uživatelů a zájemců z řad firem, bude na tomto médiu srovnatelný obchod, jako je dnes v médiích jiných. Celá záležitost má ještě jeden aspekt, a to je podoba reklamy, která je na internetu zcela odlišná od ostatních médií. Vidím zde velkou příležitost pro agentury se na její tvorbě opravdu kreativně vybít, protože reklama na internetu je dravá, agresivní a stále se měnící, jinak nefunguje.

Mnoho vydavatelství dnes přichází na chuť publikování na internetu. Máte v tvorbě redakčních a publikačních systémů pro internet také co říci?

Co se týče publikace na internetu nemáme vyhraněnou potřebu stavět se do role content providera. Naším cílem je content providerům poskytovat servis, tak aby jim toto živobytí vynášelo. Naší snahou je také poskytnout uživatelům kvalitní přehled o obsahu internetu. Samozřejmě nabízíme řešení našim zákazníkům, jak na internetu kvalitně publikovat. Naše pozice je výrazně na straně služeb a řešení, které lze přes internet a díky intrenetu poskytovat.

Rád bych od vás slyšel malou předpověď, co bude podle vás hlavním důvodem nárůstu uživatelů českého internetu v příštím roce a v jakém měřítku ho ovlivní PVT?

Hlavní důvod nárůstu uživatelů vidím v dostupnosti média jako takového a v potřebě lidí internet jako nástroj používat a myslím, že je to i jeden z projevů globalizace celého světa. Podívejme se na trh. Cena PC a modemů se neustále snižuje, uživatelské poplatky za internet díky konkurenci klesají. Toto médium se postupně stává přirozenou součástí naší doby, tak jako dříve rozhlas a televize. Internet má nesporně svoje výhody, které uživatel ocení. Přes internet mohu komunikovat a přijímat informace kdy chci já a ne kdy je mi komunikace nebo informace nabízena. Internet je také efektivní nástroj propagace mých názorů nebo služeb. Mohu je velmi jednoduše rozšířit do celého světa. Dle mého názoru je nyní již nastartován proces rozšíření internetu jako média ve stejné míře, jakou má dnes televize. Jsem přesvědčen, že s rostoucím počtem uživatelů klesne postupně cena připojení na nulu a lidé budou platit pouze za konkrétní služby. Připojení na internet bude samozřejmostí.

Děkuji za rozhovor
-pr-

http://www.pvtnet.cz

 

(c)1998 Agentura Modré stránky s.r.o.